utorok 5. marca 2013

Večerná očista

Asi každá z nás má večerný očistný rituál. Základom je sprcha, umytie zubov, odlíčenie tváre a podobné záležitosti. Ani ja nie som samozrejme výnimka. Každý večer presne to isté. Najprv sa hodím do sprchy, hneď na to si umyjem zuby. Odlíčim sa, nakrémujem tvár, na pery použijem balzam, prečešem vlasy, položím si vodu na nočný stolík a je to.
Raz do týždňa si chcem ale dopriať niečo viac. Dnes som sa rozhodla pre osviežujúcu pleťovú masku.


Tak takto nejak to dnes dopadlo :D nebojte sa ale... Výsledok sa mi veľmi páčil.
Použila som látkovú masku od Montagne Jennesse - s výťažkom z mŕtveho mora, chalúh a morskej soli. Na obale stálo že je na rýchle použitie, stačí 5 minút.
V prvom rade som si odlíčila pleť, priložila som masku na tvár a poriadne popritláčala. No a relaxovala som, naozaj stačilo 5 minút a cítila som sa lepšie. Maska ma príjemne prekvapila. Príjemne chladí takže neodporúčam v zime. Pleť bola vplyvom zložiek naozaj svieža, krásne voňavá, jemná a príjemná na dotyk. V ďalšom bode som mala pokožku tváre ešte namasírovať, tento bod som ale preskočila. Tvár som si ešte opláchla a naniesla som si naň jemný svieži krém. Jedinou nevýhodou masky je že sa mi trochu odliepala od tváre na niektorých miestach. Inak ju môžem odporučiť.
A ešte pripíšem že je to prírodná kozmetika, dokonca s certifikátom že nie je testovaná na zvieratkách :) a to je obrovské plus.

Žiadne komentáre :