pondelok 4. marca 2013

Dnešné potešenie

Tak dnes som sa konečne dostala k výpredajovému regáliku v DM. Aby som pravdu povedala, zostala som trošku zaskočená a aj sklamaná. V predajni mali len niektoré výrobky v zľave, respektíve aj to nie všetky, len niektoré odtiene. To ma dosť zarazilo, na stránke Essence sa totiž písalo že v zľave budú všetky staršie výrobky. No nič aspoň som ušetrila.

Tak asi nejako takto to dopadne keď sa chcem len na skok zastaviť v drogérii. Dnešný nákup bol však celkovo v pohode. Neminula som veľa a nakúpila som tak akurát pre potešenie. A to som si pôvodne chcela kúpiť len sprcháč a deosprej :) no a na posilnenie nejakú dobrotu.
Od essence som si vybrala len krémový očný tieň - odtieň 09(používam ho ako podklad pod očné tiene), rúž na pery - odtieň 52 in the nude, lak na nechty - odtieň 01 a ľahký makeup - odtieň 02
Taktiež som sa zastavila pri druhom regáliku kde som si ukoristila trošku netradičný kúsok od Catrice - čierny rúž (180), makeup od Alverde (010), no a do tretice striebornú očnú linku od Catrice (030)
Čo mňa osobne ale najviac teší je cena. Za celý nákup som utratila necelých 14 eur a odniesla som si domov 10 položiek tovaru. No nie je to super?

Žiadne komentáre :