nedeľa 3. marca 2013

O tom ako som sa zamilovala

Dnes sa nechcem venovať samotným šminkám, postupom pri líčení či starostlivosti o pleť. Dnes vám chcem predstaviť niečo o čom už dlhšie snívam. Niečo čo by som si veľmi želala. Niečo čo je pre mňa jednoducho dokonalé. Ale pekne poporiadku.
Kedže sme dnes mali naozaj krásny, takmer jarný deň, rozhodla som sa vybrať sa do obchodov. Taký menší tour de Bratislava. Ako správna maniačka som zavítala aj do predajne Ikea. Možno sa vám budem zdať naivná, ale Ikeu jednoducho milujem. Vedela by som tu stráviť takmer celý deň, je to pre mňa pastva pre oči. Veľa ľudí vraví že Ikea im nevyhovuje pretože je to tam vraj všetko na jednu kopu, a že hrozí riziko toho že váš sused bude mať to isté zariadenie ako máte vy. Plus povedzme si na rovinu, toľko ľudí nakope chodiacich podľa smerov šípok nie je pre každého.
Mňa však tieto veci neodrádzajú. Okrem toho milujem strohosť a jednoduchosť ich modelov. Tak ako pri každej návšteve tohoto obchoďáku som aj dnes nemala jasný cieľ čo vlastne idem nakupovať. No neviem prečo práve dnes som ho uvidela. Nechápem ako to že som si ho nikdy pred tým nevšimla. Stál tam a hľadel na mňa. Môj dávny sen, presne taký ako som si ho vždy predstavovala.
Neľakajte sa, nebásnim o žiadnom chlapovi, hovorím o neuveriteľne krásnom toaletnom stolíku.
Nie je vôbec prečačkaný, je krásne jednoduchý a jemný. Milujem jeho bielu farbu. Možno sa vám zdá hlúpe ako sa tu rozplývam ale presne toto som už veľmi dlho hľadala. Jedinou jeho nevýhodou je, že nemá dostatočné úložné priestory na uskladnenie mojej zbierky na líčenie. Nejakú komodu však hádam nájdem.
Máte aj vy takýto kútik so svojím vlastným kráľovstvom?


Žiadne komentáre :