streda 17. apríla 2013

Ako som sa rozhodla že začnem na sebe pracovať

Tak a je to tu. Slnko sa nám konečne prebúdza, počasie sa umúdrilo a naozaj som si začala uvedomovať že sa blíži leto, a teda aj plavková sezóna. Či už si to chceme priznať alebo nie, väčšina z nás je ešte stále po zimných a veľkonočných sviatkoch mierne "zaguľatená". Ja som sa pri sledovaní v zrkadle tiež spamätala až teraz, veď mi to už vraví aj priateľ (strašné aký sú chlapi niekedy úprimní). Moja postava utrpela mierne prevalenie brucha, zaujímavé. Veď som celá také tintítko. Ale obžerstvo zanechalo známky aj na mne.
Nuž rozhodla som sa teda že to budem musieť napraviť. Nechcem nejako extrémne chudnúť alebo si odopierať moje obľúbené jedlá diétou, chcem len zhodiť zo seba to tehotenské brucho a vyformovať si trošku postavu. Proste vyzerať a cítiť sa lepšie. No a to sa dá dosiahnúť jedine cvičením. Niekde na internete som úplnou náhodou objavila túto fotografiu -

A to ma proste inšpirovalo. Samozrejme sa nechcem hneď na prvý deň zabiť tak som si to troška upravila po svojom. Pridala som k tomu ešte moje obľúbené brušáčiky na môj vypasený pupok. Začala som od úplne krásneho a jednoduchého čísla 20 (som proste bojko a bojím sa hlavne svalovice haha). Všetko som si vypísala na papier a nalepila na skriňu pod ktorou je už položená karimatka. 
No a už som aj začala. Áno viem, nie je to nejaký extre zaberák ale aspoň sa trochu hnem a mám zo seba o kúsok lepší pocit. Radšej začnem takto postupne od nuly ako sa hneď do niečoho vrhnúť a potom to zabaliť. A rozmýšľa že neskončím hneď po 30 dňoch ale budem pokračovať ďalej. Plus nemôžem to nechať na poslednú chvíľu keď už bude leto. Aspoň toto chcem pre seba urobiť. Dúfam že mi to trošku pomôže. V každom prípade teším sa z toho že sa pomaly začínam zasa hýbať a mám proste lepší pocit. 
A čo vy kočky? Máte aj vy problém so svojou postavou? Plánujete alebo ste už začali so sebou niečo robiť? Komentár ma poteší :)

Žiadne komentáre :