sobota 13. apríla 2013

Krasotika

Dnes ráno som sa konečne dostala k rozbaleniu balíčka z nového eshopu. Objednala som si na skúšku riasenku MUA, balzám na pery Lip Therapy (s vôňou aloe vera) a očný tieň v ceruzke NYX Jumboo (odtieň Cottafe cheese - Milk už nemali ). Na všetky výrobky sú aplikované uvádzacie zľavy, tak som proste neodolala.


Chcela som otestovať výrobky no nakoniec z toho vznikol veľmi rýchli a ľahký look na každý deň.
Balík mi prišiel hneď po uhradení faktúry. Rýchla komunikácia so zákazníkom, na servis sa nemôžem sťažovať. Kiež by všetci boli taký rýchli a ochotný. Určite objednám aj nabudúce. Dokonca mi pribalili cukríky :) sladké to potešenie, ďakujem Michalovi.
 Takže pridala som už len makeup, na horné aj spodné očné viečko som naniesla ceruzku Jumboo, olemovala som oko tekutou linkou, riasy som zvýraznila riasenkou MUA a na pery som naniesla balzám.
Ospravedlňujem sa za tú kvalitu ale nemám pri sebe svoj foťák :) ale nevadí, jednoduché líčenie za 5 minút je na svete.

Balzám na pery je úžasný, ľahký a sviežy, krásne vonia, najradšej by som ho zožrala mňam. Pery sa po ňom pekne lesknú a čo je najhlavnejšie sú skvele hydratované. Nie je vôbec mastný.
Ceruzka je tiež super, dobre sa nanáša, má super farbu, nie je veľmi výrazná že by kričala takže sa hodí aj na bežný deň, pekne rozjasní a otvorí oko. Nerobia sa z nej hrudky v záhybe.
Riasenka je už o niečo horšia, mordovala som sa s ňou asi 10 minút a efekt stále nie je ako by mal byť. Takže za poslednú dobu je to už druhá taká o ničom...

Pridávam link na krasotku, môžete navštíviť aj ich facebook, určite môžem odporučiť.



Žiadne komentáre :