nedeľa 19. mája 2013

Čo som dostala na meniny

V piatok ako som už spomínala mal môj priateľ aj ja sviatok. Priateľ sa dočkal ďalšieho roka navyše a ja som si našla svoje meno v kalendári (skôr v českom ako v slovenskom, tu je len Gizela).


Tento rok som asi poriadne poslúchala lebo mi moja maminka so sestrou vyrobili krásne prekvapko. Keď som dorazila domov, na polici ma už čakali darčeky. Dostala som sadu kozmetických taštičiek v troch veľkostiach, krásnu hand made mačičku (ešte neviem kde si ju vystavím), vysmiatu varešku s ktorou určite niečo chutné navarím, knihu Reč kvetov (vraj preto, lebo kvetinárka by takú knihu mala vlastniť) ktorej som sa veľmi potešila - poslúži mi určite na dlhé chvíle vo vlaku. Ďalej pár mňamiek Mon Chery, umelé riasy ktoré zbieram a som od nich závislá a prekrásne hand made mačacie náušničky.
Veľmi ma to potešilo :)

Žiadne komentáre :