sobota 11. mája 2013

Krásne lesklé nechty

Je krásna jar. Dni sú dlhšie, všetko okolo sa prebúdza, a aj mne sa chce so sebou robiť čoraz viac ako do teraz. Tak ako mám za sebou už jarné upratovanie, rozhodla som sa trošku si poupratovať aj v kozmetických prípravkoch a našla som tam už takmer zabudnutú japonskú manikúru. Je to ako keď nájdete v starej kabelke peniaze. Veď čo môže byt lepšie ako spevnenie a rovno aj skrášlenie nechtov jedným krokom?
Tak som neváhala a hor sa do toho.

Vlastním takúto sadu na manikúru. V prvom rade ako však začnete by ste si mala nechty zastrihnúť,opilníkovať do požadovaného tvaru a zatlačiť kožičku. Ak máme základnú manikúru za sebou, pokračujeme zdrsnením nechtovej platničky pomocou bloku.
Tak a môžeme začať s aplikáciou 




Leštiť začíname s leštiacou pastou. Ak sme s efektom spokojné, prejdeme na prášok. Ja používam najčastejšie obyčajnú leštičku, ak však máte doma elektrickú brúsku s nádstavcami, môžete použiť ten na leštenie. Pri veľmi rýchlom pohybe leštičkou vás môže začať nechtové lôžko páliť. Vtedy treba na chvíľu prestať a neskôr spomaliť.

Po preleštení vyzerali moje nechty takto, síce krásne lesklé, no špinavé od pasty a prášku. Nechty preto poriadne očistite od zvyškov. Najlepšie kefou, ja používam elektronickú brúsku s takým malým nástavcom na dočistenie.
Hneď je to lepšie :)

Na záver môžeme ešte nechty prelakovať, ja väčšinou volím priesvitný lak na nechty. Po pár dňoch sa mi zošúpe (mám veľmi ohybné nechty a žiadny lak mi nevydrží viac ako deň) ale aj tak to vyzerá že ich mám nalakované pretože sa krásne lesknú. Po prípade môžete prejst ešte nechtovú kožičku olejčekom.
A je to, nechty sú krásne, vyživené, menej sa lámu a štiepia.

Žiadne komentáre :