piatok 10. mája 2013

Recenzia - Ladybox (duben)


Tak dnes som sa konečne dostala k záverečnému vyhodnoteniu všetkých produktov v mojom ladyboxe.


Takže ako prvý produkt som otestovala sprchový gél značky Anatomical. Mne prišla táto vôňa. Keď sa mi dostal do ruky, jeho vôňa mi nepripadala nejako extra no ani mi nevadila. No keď už došlo ku kontaktu s vodou, v sprche sa mi to nejako nevidelo. Jednoducho mi táto vôňa nezapasovala. Gél by mal voňať ako káva no má takú čudnú umelohmotnú vôňu. Vyslovene mi vadil, tak som ho račej odložila na bok vane. No musím poznamenať že ma na obale očaril recykloman, ktorý upozorňuje aby ste po spotrebovaní obal zrecyklovali.




Oukej. Ďalej následoval šampón a kondicionér značky Kiss Me Face. Tak tieto produkty ma už potešili omnoho viac. Musím povedať že som bola veľmi príjemne prekvapená. Skvele voňajú. Majú takú príjemnú sviežu vôňu, úplne ako zelený čaj a citrón. Nemohla som sa ich nabažiť. Po aplikácií kondicionéra som si hneď po prvom použití naozaj všimla že sa mi povrch vlasov zjemnil. Navyše, ešte celý deň mi krásne vlásky voňali. Keď ešte pripočítam že produkt bol vegánksky (už si nie som ceľkom istá) tak tieto dva produkty majú u mňa jednu veľkú zelenú, hovorím im určite ÁNO.









No, ďalej tu máme peelingový gél značky Eveline. Tento produkt by tiež nemal byť kruto testovaný na zvieratách čo je veľké plus. Má anticelulitýdne účinky. Jemne a sviežo vonia, tak typicky peelingovo, ako každý druhý. Inak jeho peelingové čiastočky sú super. Nie sú ani veľmi veľké, ani príliš krpaté. Nie sú mäkké takže sa na povrchu pokožky hneď nerozpučia ale nie sú ani príliš drsné. Úplne mi to vyhovuje, takže aj tomuto produktu musím povedať ÁNO.


Taktiež som ostala pekne prekvapená z nočného multigeneračného krémiku od Swisso Logical. V LB bola síce len 5ml mini vzorka, no stála za to. Ja zatiaľ nejako nepoužívam nočné krémy. Je mi v podstate jedno čo použijem na noc. Krém je veľmi ľahký, skvelo sa nanáša, nie je vôbec prehnane mastný ako väčšina nočných krémov. Vonia úplne jemnučko takže ma pri zaspávaní nedráždi (nemám rada keď mi niečo dráždi zmyslovú sústavu keď sa práve sústredím na spánok :D ) a ráno po prebudení nie som vôbec mastná ale nemám ani zošuverenú pokožku ako taká slivka. Vlastne vôbec nemám potrebu sa ráno krémovať, taká som super hydratovaná.  Tomuto produktu hovorím určite ÁNO.


No a na koniec tu mám ešte rúž značky MeMeMe odtie Selene. Priznám sa že nepreferujem nejaké výraznejšie odtiene ale predsa ho využijem. Má skvelú konzistenciu takže sa veľmi ľahko nanáša. Je výrazný ale nepríde mi príliš vulgárny. Dokonca som sa ho odvážila prezentovať v práci na mojich perách. Je to taký barbie odtieň. Jediné čo by som vytkla je to, že je príliš mäkký. Pri nanášaní sa mi mierne nahol. Inak nemám čo namietať.

Pripájam vám stránku Ladyboxu, ak by ste si chceli pozrieť ďalšie produkty a dočítať sa o nich viac :)

Žiadne komentáre :