štvrtok 9. mája 2013

Recept

Kuracie rolky s plnenými šampiónmi

Takže dnes (asi trošku od veci) pridávam jeden recept :) nech viete že aj ja som tak trošku gazdinka a keď chcem, viem aj navariť. Receptík pridávam pretože sa mi vydaril, je veľmi rýchly a aj chutný.
Budeme potrebovať :

Na kuracie rolky-
  • kuracie prsia
  • nátierku (ja som použila Lučinu)
  • soľ a grilovacie korenie
  • šunku
  • pažítku
Kuracie prsia z boku opatrne narežeme a preklopíme jednu polovicu (ako keď otvárate knihu). Takto narezané prsia jemne naklepeme, dochutíme soľou a korením. Z jednej strany ich natrieme pomazánkou, pridáme pažítku a na záver naň položíme šunku a zrolujeme do rolky. Poukladáme na plech ktorý si vymastíme troškou malsa. Pečieme cca 40 - 45 minút na 200°C.
Ja som zvolila ako prílohu varené zemiačiky ktoré som dochutila troškou masla.

Plnené šampiňóny -
  • väčšie šampiňóny
  • syr v črievku
  • konzervovanú kukuricu
  • tvrdý syr na strúhanie
  • nejaké bylinky
Šampiňóny si očistíme a zbavíme ich nohy. Naplníme ich zmesou taveného syra, trochou kukurice a byliniek (ja pridávam aj šunku ale nemusí byť všade mäso). Na vrch pridáme nastrúhaný syr. Pečieme pri teplote 200°C cca 15 minút.
Môžete prihodiť zeleninovú oblohu podľa vlastnej chuti, ja nikdy nepoviem nie kukurici.





Dobrú chuť :)

Žiadne komentáre :