nedeľa 30. júna 2013

Essence stick on eyeliner

Aktualizácia : Večer sa mi vonkajšie okraje linky začali mierne odlepovať. Nebolo to nejako extra vidieť. Ale nie je to vec na celodenné využitie by som povedala. Po odlepení som ich nalepila naspäť, dali by sa ešte použiť no lepivosť už nie je také dobrá. Možno keby boli menšie, vydržali by prilepené viac. Aj na fotke vidieť že vonkajší kútik linky je predsa len dlhý.


Ahojte, dnes pridávam malý test očných liniek od Essence - stick on eyeliner. Zaujali ma tým, že to nie sú klasické tekuté očné linky. Nenanášajú sa aplikátorom, štetčekom ani perom ale lepia sa priamo na očné viečko.

Rozhodla som sa ich vyskúšať. Mám rada experimenty. V balení nájdete tri páry. Dvoje linky sú také obyčajnejšie a jedna je taká extravagantnejšia. No po nalepení som zistila že za extravagantnú môžem považovať každú. Sú naozaj veľmi výrazné a dosť hrubé. Je to jemný materiál, akoby taký mini koberček. trošku sa z neho trúsilo, vidieť to aj na fotke. Dobre sa s tým pracuje, linka bola ohybná a aplikovala som ju úplne bezproblémovo. Drží úplne v pohode. Akurát neodporúčam pre tie, ktoré sa nezvyknú líčiť a la omietka ( naozaj výrazne myslím ) lebo je to predsa len nepríjemné na oku, dokonca aj pre mňa :D. Podobný pocit ako keď si vyrobíte glitrovú očnú linku z lepidla a trblietok, no toto ťahá oko viac.
Ja som zvolila hneď prvú dvojicu liniek. Tu je výsledok.



Žiadne komentáre :