piatok 28. júna 2013

Recenzia - H&M pleťové masky ( limetka + exfoliačná pleťová maska)

Tak a máme tu poslednú recenziu H&M masiek na tvár.

Začneme asi limetkovou. Tú som testovala minulý týždeň. Hneď pri otvorení masky som zacítila príjemnú sviežu citrusovú vôňu. Očarilo ma to. Naniesla som ju na tvár podla návodu uvedeného na obale. Nechala pôsobiť 15 minút. Maska celú dobu príjemne voňala, ja proste milujem voňavé veci. Chvíľkami ma mierne štípala na tvári, ale nie tak že by to bolo už nepríjemné či neznesiteľné. Po umytí som nebola ani začervenaná. Pleť bola jemnejšia a cítila som sa sviežo. Takže túto masku by som si kúpila aj do budúcna. Nie je to žiaden zázrak, ale nie je to ani aké zlo. Skôr úplný priemer.

No a ako poslednú som testovala túto masku. Exfoliačná. No exfoliačná nie je. Tiež som ju ucítila hneď pri otvorení. Má v sebe drobné zrniečka. Akoby pre peeling, takže pred nanesením sa dá skutočne trošku pleť oživiť rýchlim peelingom. Naniesla som ju na tvár podľa návodu, vynechala som okolie očí a úst a nechala pôsobiť 15 minút. Pri tejto maske som si tiež takmer žiadny efekt nevšimla. Takže taktiež žiadna výhra. Ale aspoň vás zbaví odumretých buniek ak sa rozhodnete sa so zrniečkami ktoré obsahuje prepílingovať.

Čiže ak sa rozhodnete pre tieto pleťové masky, počítajte s tým že to nie je až taká výhra. Ja som ich testovala už dávnejšie, môžem odporučiť napríklad čokoládovú. No nie každá je taká ako by mala aleb mohla byť. Veď posúďte možno samé.

Žiadne komentáre :