streda 26. júna 2013

Milujem nákupy (a hlavne drogériu) a výpredaje

Ahojte ahojte. Dnes sa vám chcem len trochu pochváliť čo všetko som nakúpila zasa v DM.
Ako vždy, šla som do DM drogérie len pre to aby som si kúpila IBA JEDNU VEC. Tento krát sa mi míňala riasenka. Dosť som sa ponáhľala takže som naozaj zobrala do rúk len riasenku a prihodila som očnú linku. Trochu som sa tam ešte pomotala, očkom som poblúdila po regáloch a potom som sa vybrala k pokladni. No a tu nastal problém. Ono totiž dosť často pri pokladni býva taký výpredajový stojan ktorý mi vždy oči trhá. A teraz bol úplne preplnený, prekypoval výrobkami. A ako správna milovníčka kozmetiky som sa tu samozrejme musela pristaviť.




Ako prvé som schytila do rúk riasenku aj s odličovačom v akcií. No nekúp to keď spolu stále len niečo cez 4 eurá. Takže som poslala priateľa s riasenkou naspäť a a do košíka som vložila túto sadu od Rimmel (aj keď ja túto značku takmer vôbec nepoužívam).
Nasledovala čierna ceruzka na oči Essence a ružová kontúrka na pery Alverde ani nie za euro. Taktiež dve púdrové lícenky taktiež Alverde, každá po 1 euro. Transparentný púder Alverde ma stál asi 80 centov a nejako sa mi do košíka dostal aj malý očný tieň tejto značky asi za 70 centov (ten mi tam asi hodil priateľ keď ma už chcel posunúť ku pokladni). Dve kazetky očných tieňov ma vyšli na 1,29 eur a nakoniec som prihodila ešte dva lesky na pery. Tie stáli tiež necelé euro. No proste nekúp to. Jediný nezlavnený výrobok teda ostáva tekutá očná linka od Essence.
V tomto nákupe teda prevláda značka Alverde. Je to naozaj prírodná kozmetika a ja ju milujem. Okrem toho je za super ceny lebo je to značka DM a pri zľavách sa mimoriadne oplatí.



Tieto dve kazety očných tieňov som sa rozhodla posunúť ďalej. Takže už onedlho si vyskúšam moju prvú (mini) giveaway. Ja mám očných tieňov naozaj dosť a niekoho to určite poteší.
A čo vy? Poznáte a  používate túto značku? Ak nie, vyskúšajte ju :)

Žiadne komentáre :