streda 12. júna 2013

Vychytávky


Ahojte, dnes som si pre vás prichystala len krátky článok. Chcem vám tým ukázať že to s mojim nič nerobením myslím vážne a že som pevne rozhodnutá začať s výrobou handmade.
Tu vám prikladám zoznam výrobkov a vychytávok ktoré sa chystám tvoriť:

  • V prvom rade sa chystám na náušničky a inú bižutériu. Zvolila som mašličky. Tie milujem, videla som už rôzne prevedenia a mašličky ma nikdy neomrzia. Chcem k nim zapojiť aj gorálky a neskôr až živicu alebo iný materiál. Uvidím ako mi to pôjde a podľa toho budem pokračovať. Vecičky na výrobu týchto zázrakov sú už na ceste ku mne :)
  • Ďalej som začala zbierať recyklovateľný materiál na výrobu darčekových krabičiek na šperky. Veď náušničky a krabička idú k sebe no nie?
  • Ako ďalšie potešenie som sa rozhodla pre sukňu TUTU :) ani neviem ako som sa k tomu dostala. No po debate s kamarátkami som úplne zmäkla a hneď som aj hľadala internetový obchod s najširším výberom materiálov.
No a zavŕšiť to chcem nejakým fotením krásnych dievčat v krásnych sukničkách so zladenou bižutériou niekde na slniečku :) Už sa veru pán foťáčik pýta na prevetranie len na to nemám čas. Všetko ale bude v najbližšej dobe napravené. Už sa nemôžem dočkať.

Žiadne komentáre :