streda 17. júla 2013

Dieťatko EOS 600D

Ahojte :)  Dnes som sa konečne dostala k blogu a k normálnemu internetu. Chcela by som vám toho toľko napísať. Tak dlho som tu nebola, a toľko vecí sa stalo. Začnem ale asi NAJ novinkou. Zvyšok si nechám na ďalšie dni, aby ste sa mali na čo tešiť.
Najnovšou a najväčšou zmenou v mojom živote je príchod novej výbavičky do mojich rúk. Rozhodla som sa totiž opustiť môj starý foťáčik a nahradiť ho novým, krásnym Canonikom.
Rozhodla som sa pre mňa cenovo dostupný ale hlavne využiteľný Canon EOS 600D, no veď nie je úžasný? Hlavne sa veľmi teším na jeho vyklápací displej, ten využijem pri zachytávaní mojich makeup kreácií.



K fotoaparátu mám zakúpený základný objektív Canon 18-55 IS II ktorý využívam bežne na každodenné fotografovanie v interiéry. Ten by v základnej výbave nemal chýbať.
A neodpustila som si dokúpiť k nemu aj jeden ktorý využijem na iné veci, ako sú portrétové fotenia a podobne.
Minula som síce všetky svoje úspory, nemám na dovolenku ani na vysnívané tetovanie, ale vôbec to neľutujem a som rada že sa môžem pýšiť týmto krásavcom. Neviem sa dočkať kedy ho na plno otestujem, ešte ho však neviem poriadne ovládať.

Žiadne komentáre :