piatok 19. júla 2013

Kriedové farby na vlasy?


Ahojte, dnes tu mám pre vás jednu novinku. Áno, sú to kriedy. Presnejšie sú to farebné kriedy určené na dočasné zafarbenie vlasov. Tento produkt ma veľmi zaujal. Už viac krát som skúšala nejaké bláznivejšie farby na vlasy, no nikdy to nedopadlo presne podľa mojich očakávaní. Pri tejto ponuke ma však nadchlo, že zafarbenie vlasov môžem každým dňom meniť podľa aktuálnej nálady. A hlavne že zafarbia bezproblémovo aj tmavé vlasy.

Kriedy farbia naozaj aj na tmavšie vlasy. Ja sa momentálne farbím tmavohnedou s odtieňmi do červenej. Najčastejšie sú to gaštanové odtiene a podobne. Vlasy sa farbia v celku jednoducho. Prameň vlasov ktorý chcete nafarbiť si navlhčíte vodou. Ak nie je dostatočne mokrý, farba vám nechytí. Následne prechádzate vybranou farebnou kriedou po vlasoch ktoré chcete zafarbiť. Farby môžete kombinovať ako chcete a koľko chcete. Dajú sa tvoriť aj ombre variácie. Vtedy vždy treba začať s nanášaním najbledšej farby a končiť najtmavšou. Po nanesení farby už stačí len počkať kým vyschnú a následne ich treba zafixovať žehličkou na vlasy či kulmou. Pozor, tento krok je naozaj dôležitý. Inak vám farba veľmi dlho nevydrží. Mne bez fixácie vydržala len pár hodín, po zafixovaní ale celý deň. Ja som chcela vyskúšať bledšie farby na mojich tmavých vlasoch, no a ono to naozaj fungovalo. Tu máte malú ukážku. Dobre ukázala aj červená, žltá aj zelená. Viac som zatiaľ neskúšala. No veď pokračovanie nabudúce :)


Žiadne komentáre :