utorok 23. júla 2013

MONTAGNE JEUNESSE - zlupovacia maska so zeleným čajom



Popis masky :
Zlupovacia maska so zeleným čajom je detoxikačná pleťová maska pre hĺbkové čistenie pleti. Zažite pohodu prírodných minerálov z mladého zeleného čaju, koreňa zázvoru a oživujúce vlastnosti vylisovaného citrónu. Maska pokožku tváre vyčistí do maximálnej hĺbky, odstráni všetky nečistoty a odhalí zdravšiu a omladenú pokožku.
Maska je vhodná pre zmiešanú, normálnu a mastnú pokožku.
- vhodná pre Vegánov
- bez lepku
- bez parabénov
Regeneruje pleť prírodnými minerálmi, povznášajúcim zeleným čajom, hojivým koreňom zázvoru a obnovujúcou citrónovou šťavou. Odhaľte hlboko očistenú, tónovanú a žiarivú pleť. Detoxikácia touto pleťovou maskou sa odporúča týždenne. 
Pre optimálny výsledok odporúčame: Dôkladne umyte tvár teplou vodou a osušte. Naneste rovnomerne na tvár a krk pomocou končekov prstov, vynechajte oči a pery. Uvoľnite sa a relaxujte 10 - 20 minút, prípadne do zaschnutia masky. Jemne zlúpnite (neťahajte). Opláchnite vodou zvyšné kúsky a osušte. Používajte týždenne.

Moja skúsenosť :
Konzistencia masky mi prišla trochu redšia a preto sa mi trochu horšie nanášala, roztekala sa. Ak som naniesla náhodou hrubšiu vrstvu a nestihla som ju ihneď rozotrieť, maska stekala po tvári. Jej vôňa nebola taká silná a až odradzujúca pri nanášaní. Neviem si pomôcť ale necítila som v nej zelený čaj, skôr vo mne evokovala med a niečo sladké. Vôňa je veľmi príjemná, ukľudňujúca. Veľmi vhodná na relax. Maska zaschla v celku rýchlo. Jednoducho sa zlúpla z pokožky tváre. Výsledok čistenia bol evidentný a viditeľný naozaj po prvom použití. Nemôžem sa sťažovať. Masku by som si objednala aj nabudúce. 

Žiadne komentáre :