štvrtok 25. júla 2013

MONTAGNE JEUNESSE - uhorková zlupovacia maska




Popis masky :
Uhorková Pell-Off pleťová maska
Zlupovacia maska "Uhorka", je vyrobená zo šťavy uhorky a veľkého množstva extraktov z citrusov. Maska z uhorky dokonale odstráni odumretú pokožku, pokožku vyčistí a prinesie osvieženie. Vaša pleť bude zdravá a svieža.
Maska je vhodná pre zmiešanú, normálnu a mastnú pokožku.
• vhodná pre vegánov
• bez lepku
• bez pridaných parabénov
Nájdite čerstvú tvár, keď použijete našu čistiacu pleťovú masku. Odstraňuje nečistoty a odumreté bunky, zatiaľ čo čistí a oživuje pokožku.
Pre optimálny výsledok odporúčame : jemne očistite tvár a aplikujte rovnomerne v tenkej vrstve. Na tvár a krk. Vynechajte oči, pery a vlasy. Uvoľnite sa a relaxujte 10-20 minút, prípadne kým maska nezaschne. Jemne zlúpnite (neťahajte) a odhaľte svoje mladšie, sviežejšie ja a jasnejšiu pleť.Zvyšné kúsky opláchnite vodou. Maska nie je určená na citlivú, prípadne narušenú pokožku. Používajte týždenne.

Moja skúsenosť:
Pri nanášaní som si ako prvé všimla jej zvláštnu farbu. Je taká žabacia, povedala by som. Nanáša sa celkom jednoducho, dobre sa rozotiera. Odrádzala ma ale trochu jej vôňa. Nie je nepríjemná, no pri nanášaní je veľmi silná a dosť dráždi. Keď som ju nanášala na nos a pod oči bolo to nepríjemné. Inak bola vôňa fajn. Jej vôňa nepôsobila nejak rušivo, práve naopak veľmi ma ukludňovala. Neviem prečo ale vôňou mi pripomínala zelený čaj a nie uhorku. V celku maska rýchlo zaschla ak som nenaniesla hrubšiu vrstvu. Zlúpla som ju od konca brady smerom nahor. Bolo pekne vidieť ako vyčistila póry (hlavne na nose). Preto milujem tieto zlupovacie pleťové masy. Vždy vidíte reálny výsledok.

Žiadne komentáre :