piatok 26. júla 2013

Pripravená na leto

Ahojte. Ako si môžete prečítať už v názve článku, tento príspevok sa bude venovať aktuálnemu ročnému obdobiu, a to letu. Áno, keďže sa na nás rúti letné šialenstvo v podobe obrovský horúčav, je treba siahnuť po tajných zbraniach, po ľadových, osviežujúcich drinkoch.


Včera som len tak náhodou objavila v Lídli tieto krásne farebné tekutiny. No nekúp to! (Začína sa to stávať už mojou najčastejšie používanou frázou.) Jedna fľaša ma vyšla na neuveriteľných 3,33 eur. Tak som sa teda potešila a KÚPILA TO! Rozhodla som sa venovať počas najbližších horúcich dní venovať chvíľku času aj výrobe letných drinkov. Je to veľmi aktuálna téma a ja milujem drinky. No a nebudem troškáriť. Veď do každého miešaného nápoja patrí aspoň troška alkoholu. Nebudem tu predsa miešať džús s džúsom a dolejem to minerálkou... to nie. Mimochodom už je na ceste ku mne aj nový shaker a pár bláznivých vychytávok, ale o tom možno nabudúce. Takže odviažte svoje chuťové poháriky a tešte sa na miešané nápoje, už čoskoro :)




Jo, a ešte som dostala tento krásny zápisníček aj s perom. Budem si do neho písať poznámky pri drinkoch, ale aj pri recenziách. Vždy keď použijem nejakú masku na tvár alebo iný kozmetický výrobok zabudnem si podrobne napísať moje postrehy, a nie vždy si na ne hneď spomeniem a pri písaní recenzií sa potom vraciam stále dokola k článkom a dopisujem ich :D teraz je tomu ale koniec.


Žiadne komentáre :