piatok 26. júla 2013

Blue Moon


Dnes odštartujem sériu letných osviežujúcich nápojov týmto drinkom, už včera som ho testovala a rozhodla som sa že práve on bude ten prvý. Je veľmi nenáročný na prípravu ale pri tom je veľmi ľahký a svieži. Páči sa mi aj jeho farba :D trochu bláznivá. Tak poďme na to.

Blue Moon drink
Miešaný alkoholický nápoj
Potrebujeme:
4 cl vodky
4 cl Blue curacca
4 cl ananásového džúsu
1 plátok ananásu
ľad


Postup:
Do šejkra postupne nalejte vodku, curacao, ananásový džús a asi 1 min. dôkladne pretrepávajte. Pripravený pohár naplňte drobnými kockami ľadu, na ktoré nápoj zo šejkra nalejte, nakoniec okraj pohára ozdobte ananásom.

Takto nejako by mal drink v konečnom dôsledku vyzerať. Myslím že na úplne prvý pokus sa mi vydaril :)


A tu je už ten môj

Ananás som žiaľ dnes nezohnala, a tak som sa upokojila s jemnejšou verziou bez ozdoby. Hodil by sa tam... Pridala som ešte slamky a je to. Drink je super, je rýchly a veľmi osviežujúci. Neminiete na neho ani veľa peňazí, je ideálny na doma. Odporúčam.

Žiadne komentáre :