streda 3. júla 2013

TAG - My summer wishlist


Ako už názov napovedá, tento článok bude venovaní predsavzatiam tohto leta. Rozmýšľala som nad tým dlhšiu dobu, kým som skĺbila všetky moje priania. Pomohla som si trošku internetom samozrejme a hlavne stránkou we heart it - sama som ostala prekvapená že chcem toľko vecí stihnúť ale nespomeniem si na ne kým ich nevidím na obrázku. Tak poďme na to.

Čo k letu patrí ak nie priatelia a skvelé párty? Množstvo festivalov nám k tomu dáva obrovskú príležitosť zažiť skvelú zábavu, či už v klube alebo pod holým nebom. Neuveriteľne sa teším že sa s babami toto leto zabavíme a vychutnáme si to všetko naplno, a hádam aj s alkoholom, veď je čo oslavovať.

Chcem každý deň popíjať sladký svieži drink a tešiť sa z teplého vzduchu a hrejúceho slniečka. Len tak leňošiť a nechať deň plynúť. Pozorovať pri tom ľudí alebo len tak premýšľať.

Chcem vyskúšať každý deň inú príchuť zmrzliny. Chcem otestovať všetky aj keby bola v ponuke maková a podobné experimenty.

A opaľovať sa celý deň až kým ma nepripečie k zemi a ja sa nebudem môcť postaviť. Tento rok sa chcem opáliť nie do bronzova ale chcem byť čierna ako káva. 

Chcem si zájsť niekde k vode, do pekného a čistého prostredia. K vode ktorá je krištáľovo priezračná a máte chuť do nej skočiť a už nikdy nevyliezť.

Chcem veľa vééééľa fotiť. Chcem si zachovať spomienky nie len v hlave ale aj vo forme obrázkov a chcem si vyrobiť fotoknihu kde ma tieto fotky budú tešiť.

 Chcem si tiež doplniť pár vecí do mojich šminiek. Najviac asi kozmetické štetce a veci na korekciu tváre. No také tie dievčenské záležitosti. Toto je moja závislosť či je leto alebo zima, nikdy ma to neprejde.

Nad tetovaním rozmýšľam už dlhší čas. Uvidím ako mi to bude finančne vychádzať. Ale už presne viem čím sa dám navždy poznačiť.

A chcem si spraviť šialené vlasy. Už na tom pracujem dlhšie. Ale ide to pomaly. Bude to pecka :)

Žiadne komentáre :