streda 14. augusta 2013

Keď sa ku mne šminky dostanú

Ahojte, dnes pridávam staršie líčenie na ktoré som tak trošku pozabudla. Teda, nie až také staré. Vzniklo v priebehu minulého týždňa, len sa to nejak tak zomlelo že som ho ešte nepridala na blog. Pôvodne som chcela vymyslieť niečo do série animals, mala som aj určitú predstavu, no nakoniec z toho bolo niečo úplne iné ako som plánovala. Pôvodný obraz v mojej hlave bol síce had, konkrétne anakonda, no malo to byť niečo úplne iné. Ale aj táto prťavá úžovka sa mi páči. Niekedy sa sama čudujem nad tým čo z môjho líčenia nakoniec vznikne :D

No a potom som musela v experimentovaní pokračovať, nedalo mi to. Tiež som chcela líčiť niečo úplne iné. Inšpirovala ma Cristina Otero. Jedna jej fotka sa mi natoľko zapáčila, že som chcela líčenie trochu prerobiť, zdokonaliť. No už pri začatí som sa prikláňala k niečomu úplne odlišnému. Vzniklo veľmi výrazné, extravagantné líčenie ktoré som nazvala little devil. A som rada že som sa nenechala obmedziť a vytvorila niečo nové a nie len náhradu originálu.

Takéto veci sa dejú, keď sa dlhší čas nedostanem k líčeniu, a potom saa neviem kedy mám dosť.
Inak, pripájam aj fotografiu podľa ktorej som pôvodne chcela líčiť, naozaj som sa minula originálu :D Fotografie tejto nadanej slečny si môžete pozrieť na na jej FACEBOOKU.

Žiadne komentáre :