utorok 13. augusta 2013

Víkendujem, výletujem - naša krásna príroda

Ahojte :) dnes sa vraciam k písaniu článkov. A ako prvý bude práve ten o mojom predĺženom víkendovaní po Slovensku.Piatok sme totiž vyrazili z panelovej džungle ( BA ) a vybrali sa smer Poprad. Tu sme si chceli trochu pozrieť miestnu flóru a faunu, oddýchnuť si v krásnom prostredí na čerstvom vzduchu.
Prvá zastávka bola Štrbské pleso. Je tam naozaj krásne, a na každom roku sa dá posedieť si pri kávičke alebo limonáde. Pobehali sme si aj stánky so suvenírmi (to musí byť), kde som nakúpila magnetky ( ako inak :) ) a dostala som krásnu obrovskú ovečku od môjho priateľa s nápisom VYSOKÉ TATRY. To bol asi úplatok aby som poslúchala.




Boli sme ubytovaný v peknom penzióne s biliardom a stolným tenisom. Večer sme si zvolili ako zábavku grilovanie a poriadne sa napapali aby sme nabrali veľa síl na ďalší deň. Ten sme strávili v Aquacity Poprad. Teda musím uznať, je to tam naozaj krásne. Veľký plavecký ale aj detský bazén, sauny, vnútorné bazény s barom alebo perličkovým kúpeľom. Dva celoročné tobogány, vonkajšie šmykľavky z pyramídy. A mnoho, mnoho iného. Nekonečno možností ako zabaviť dospelákov alebo deti. Len škoda že poobede sa nám pokazilo počasie a museli sme sa schovať do vnútra. Na slniečku by sa mi páčilo viac.




No  posledný deň nás čakala ešte Demänovská ľadová jaskyňa. Musím uznať, kým som k nej vyšlapala, dalo mi to celkom zabrať. Vonku bolo poriadne horúco a pri v stupe do jaskyne som skoro zamrzla. No zážitok to bol super. Aspoň sme sa trošku schladili a dozvedeli sa niečo zaujímavé.





No a cestou späť sme sa ešte zastavili v Šútove, aby sme si pozreli známy Šútovský vodopád. Cesta k vodopádu trvala približne hodinku. Bolo už trošku chladnejšie lebo sa zvečerievalo. Vodopád bol úžasný, páčil sa mi zo všetkého najviac. Príroda krásna, tichučké prostredie. Odporúčam si tam vybehnúť. Len si prosím zoberte lepšie tenisky ako ja :D




Žiadne komentáre :