streda 7. augusta 2013

Medzinárodná výstava mačiek


Ahojte. Pôvodne som dnes chcela pridať recept na skvelý rýchli a ľahký šalátik, no keďže som ja hlava deravá nechala pamäťovú kartičku doma, prinášam vám (aj keď trošku oneskorene) zopár fotečiek z medzinárodnej výstavy mačiek. Tá sa konala túto sobotu a nedeľu 3 a 4 augusta v Ružinovskom dome kultúry.
Výstavu som si veľmi užila. Milujem mačky a tu je ich plno, a všetky sú krásne. Okrem toho tu nájdete plno úžasných doplnkov pre micky, nenormálne obrovské a stýlové škrabadlá, obrovský výber kvalitného papania, hračiek, podstielok, pelieškov či záchodíkov pre micky.
No a na záver to najlepšie, infostánok s krásnymi vecičkami od OZ Mačky SOS, kde sa môžete informovať o ich pôsobení a rovno si aj zakúpiť tričko, mydielko či bižutériu, samozrejme peniažky putujú na pomoc mačičkám v núdzi. No nekúp to keď je tam toľko krásnych vecí a ešte to aj pomáha.

Pridávam aj zopár fotiek aby ste videli že neklamem. Fotilo sa síce zle, málo osvetlenia a väčšina míc už podriemkávala, okrem toho boli v klietočkách.


Táto cica ma oslovila svojím sfarbením. Nie všade nájdete takúto trikolorku. Jednalo sa o jednu z mačiatok na predaj. Samozrejme s PP. Princezná, naozaj krásna. Pani mi ju dovolila aj trošku pomojkať :)

No a tu máme jednu malú modelečku :) neskutočne sa jej páčila prítomnosť objektívu. Pózovala dokonale :) vôbec by mi nevadilo jednu takú mať doma

No koľko ocenení táto cica dostala, to by sa mi nepodarilo ani za celý môj život :)

To je ona, vlastníčka mnoha ocenení a pritom najstaršia mačička na výstave. No nie je nádherná? Hebunká, srsť mala prenádhernú. A aj povahovo skvelá micka :)

táto ruská modrá micinka si vyžadovala pozornosť od svojho majitela. Ten jej ju samozrejme doprial :) potom bola už spokojná 

Mega kocúrik a la Rys ostrovid :) nenormálny kúsok. Taký by sa k nám do bytu ani nezmestil

Nenormálne krásne tričká mačiek SOS. Mali v ponuke aj bižutériu, odznaky či dokonca ručne vyrábané mydielka. Mňam mňam tak toto ja môžem :)

Žiadne komentáre :