streda 21. augusta 2013

Nail art

Ahojte, tak som sa rozhodla že v najbližších dňoch sem pribudnú nejaké zdobenia nechtov, najčastejšie asi lakmi na nechty. Nemám pri sebe momentálne všetky tie očné tiene, pigmenty a podobne, takže sa vraciam k nechtíkom. Gélové nechty asi očakávať nemusíte, zbavila som sa už dávnejšie svojej výbavy... teraz to trošku ľutujem... ale niekomu to poslúžilo, mne sa lampu už aj tak dosť dlho sadal len prach... Ostali mi doma ešte akrilové farby, tie možno využijem. Dobre sa s nimi pracovali, a sú vhodné aj na prírodné nechty. Dnes vám sem len pridám niektoré moje "výtvory". Začneme asi prírodnými nechtami. Tak nech sa páči, môžete sa inšpirovať. Prípadne môžem vyrobiť tutoriály pre zdobenie nechtov :)
Väčšinu nechtíkov mám ale nafotených len na umelých nechtoch/tipoch :( fotky sú dosť staré, všetky vznikali z nudy. Väčšinou ešte v čase keď som chodila do školy :D
zdobenie akrylovými farbami

vodolepky na nechty






















































Žiadne komentáre :