utorok 20. augusta 2013

Jen rúžová to múže být


Ahojte, dnes tu mám pre vás jeden menší setík kozmetiky. Je to rúž na pery, mono očné tiene a lak na nechty značky Oriflame, presnejšie série Pure Colour. Normálne si veľmi takúto kozmetiku neobjednávamm, ale tento set som si opäť vydražila v aukcií na pomoc zvieratkám. Leto už síce pomaly končí, no s týmito jemnými odtieňmi si ho ešte trošku pripomeniem. Tak, poďme si to rozobrať.
V prvom rade tu máme lak na nechty. Je to naozaj ľahučká a jemná farba. Takmer priehľadná pri prvej vrstve. Takže odporúčam naniesť aspoň dve až tri vrstvy aby bol výsledný efekt taký, aký má byť.


Očné tiene sú v malom a praktickom balení. No nebol k nim aplikátor, takže šmariť si ich do kabelky môžete, no buď si pribalte štetec alebo ich budete musieť asi nanášať prstom :D a to nie je dobré. Inak je to škoda, ja osobne takéto "chuťovky" nosím skôr v kabelke keď ich súrne potrebujem v práci a podobne. Málo kedy sa s nimi líčim doma.

No a nakoniec tu máme rúž na pery. Ten využijem asi najviac. Skúšala som ho aj na perách. Je príjemný, nelepí sa, nanesie sa veľmi ľahko, akurát že je dosť nevýrazný. S ním ale v kabelke problém mať nebudete. Mierne sa trblieta, celkom sa mi to páčilo. Na bežné denné líčenie ideál.

Pridávam aj fotku kde sú všetky výrobky "aplikované". Teda vlastne lak je na nechte, no rúž a očné tiene sú nanesené len na koži zápästia. Tu je ale viditeľné, aké jemné odtiene skutočne sú.
bez blesku

s bleskom

Žiadne komentáre :