pondelok 19. augusta 2013

Víkendujem, výletujem - fotenie

Ahojte :D tak sa vám znova ozývam (zo záhrobia) po víkende. Dosť dlho som tu nebola. Ale nebojte sa, ja to napravím. Tento víkend som sa k internetu zasa poriadne nedostala. V sobotu sme mali totiž naplánovanú foto akciu. Takže doobeda sa chystalo, poobede sme sa stretli a vyrazili sme. No ale veď to poznáte... Baby... šišmali sme sa ako keby sme na to mali celý deň. Keď sme konečne dorazili na miesto činu, začala som vybaľovať svoje nástroje. Nie, žiadne S&M. Kozmetiku. Priznám sa, už veľmi dlho som niekoho iného nelíčila, bol to taký môj reparát. Eričke (jednej z mojich dvoch modeliek) som mierne prilepila aj oko :D pri aplikácií umelých rias. Aspoň bola sranda. Líčenie bolo jednoduché ale výrazné. Páčilo sa mi. K činu sme sa dostali až keď začalo pomaly zapadať slnko, takže sme nemali už ani veľa času. Pôvodný plán bol úplne iný. Pán fotograf bol ale už asi uzmierený s tým čo to tam za baby pobehuje. Bol to skvele strávený čas, zopakovala by som si to hoci kedy. Zvyšok večera už nebudem spomínať, trošku sa to zvrtlo a skončili sme nad pohárikmi, domov sme sa dostali až ráno :D
Som zvedavá na fotky. Prihadzujem ešte link na fotografa :) pozrite si jeho tvorbu, je šikovný. Možno vás zaujme. Luboš Dugas - fotograf

Žiadne komentáre :