utorok 1. októbra 2013

Brno - môj vysnívaný víkend


Ahojte, dlhšie so tu nebola a bola som vlastne čo sa blogu týka úplne nečinná. Cez víkend som totiž obula cestovateľské botičky a vypadla som zo SR do Brna. Vlastne, môj dnešný príspevok bude o tom.
Tak začneme. Skoro ráno som vyrazila vláčikom z Bratislavy. Viete, ja som ten typ čo zablúdi aj vo výťahu, ale tento krát nebol žiaden problém. Vlak síce trošku meškal ale inak to bolo celé fajn. Cesta netrvala dlho a už som bola na mieste. Teraz už len trafiť na miesto zrazu. Na papierik som si zapísala spoje MHD v Brne a taktiež nejakým zázrakom sa stalo, že som trafila hneď na prvý krát. Fasa, tak som na mieste :)
Aby som vám to celé vysvetlila. Šlo o stretnutie milovníkov zvierat zo všetkých kútov Slovenska a Česka. Keď som dorazila na miesto, poznala som len zopár ľudí, a vlastne aj to len z internetu. Pozoznamovali sme sa, ubytovali, no a deň sa mohol naplno začať. Boli sme ubytovaný v krásnom kempe pri priehrade. Ideálne prostredie na čunder. Asi každý si so sebou priiezol garde - psíka. Jednoho či dvoch, alebo dokonca rovno dvanástich. Ja som svojho pirátika nechala doma, a micke by sa tam asi veľmi nepáčilo.
Poobede sme si vybehli do centra, popozerať trošku Brno a napapať sa po dlhej ceste. A kúpiť zásoby na večer :D . Skončili sme v reštike U Zelené Kočky (ako inak, veď kde zakotví mačkárka ak nie u mačky). Na večer sme sa vrátili do kempu, a ako sa vraví, noc bola dlhá :D
Teda poviem vám, už dlho som sa tak dobre necítila ako práve tu a s týmito ľuďmi. V nedeľu sa mi veru veľmi ťažko odchádzalo. Už teraz sa neviem dočkať na najbližšie stretko s týmito skvelými ľuďmi.
PS pridávam pár fotečiek
krásna tortička s logom od Riška

počasie vyšlo

keď sa stretne veľa psíčkarov na jednom mieste

pálili sa sviečky, nezabúdame na teror v Rumunsku

koľko je na obrázku štvornožcov?

Žiadne komentáre :