pondelok 7. októbra 2013

Interbeauty Bratislava 2013


Ahojte, môj dnešný článoček venujem nedávnemu podujatiu interbeauty v bratislave. Ak by niekto z vás o tejto skvelej výstave ešte nepočul, dovoľte mi ju predstaviť. Veľtrh Interbeauty viac ako 20 rokov prináša prehľad produktov a služieb skrášľovania dostupných na slovenskom trhu.  Stretávajú sa tu špičkoví odborníci, ktorí svoje zručnosti predvádzajú v exhibičných vystúpeniach a súťažiach. Široká verejnosť navštevuje podujatie s cieľom vyskúšať a odniesť si domov najhorúcejšie kozmetické vychytávky, prípadne sa inšpirovať v starostlivosti a úprave svojho vzhľadu. 

Pretože krása a zdravie idú často ruka v ruke, počas Interbeauty sa v Inchebe konajú aj veľtrhy Biostyl a Esoterika!
Ja ako veľký fanúšik kozmetiky, toto podujatie navštevujem pravidelne. Tento krát som bola nadmieru spokojná. Prečo? Sledujte.





No neodolala som. Už dlhšiu dobu som pokukovala po kozmetických kufríkoch. Mám veľa kozmetiky, nemám to už doslova kam pchať. Kozmetiku mám rozťahanú po celom byte. Nie len v BA ale aj v PD.  Takýto veľký kozmetický kufrík mi skladovanie kozmetiky veľmi uľahčí. A k tomu tá ružová farba, no nekúp to. Kufrík je na kolieskach, Vrchná časť je odnímateľná, dá sa použiť samostatne. Spodok je určený na väčšie prípravky či pomôcky (napríklad lampa na gélové nechty), vrchný diel je zasa rozdelený na niekoľko priehradok.

 A teraz ďalej. Najväčšiu radosť z vystavovateľov som mala práve v stánku s výrobkami Make-up Atelier Paris. Po tejto kozmetike som túžila už dlhšie, no v našom štáte nie a nie ju zohnať. Pred nejakým časom som ale na nete natrafila na facebooku na jednu stránku. Takže je to u nás na slovensku vlastne novinka. Veľmi som sa potešila tomu, že na beauty budú a dokonca hne´d so zľavou na produkty. Nie je to teda lacná záležitosť... Ale poviem, hlavne tá linka je je perfektná, budem musieť poriadne šetriť aby som si ponakupovala ďalšie výrobky, no zamilovala som sa na prvý pohlad.

No a samozrejme že som nemohla vynechať umelé riasy. To je moja závislosť. Musím mať všetky čo ešte nemám. A toto je moja obľúbená značka rias... no nekúp to.

 Ďalej tu mám kondicionér na vlasy, telové mliečko a sprchový gél značky Go Go. Je to nejaká maďarská kozmetika. Už som ju videla niekde na nete, no nikdy som nemala potrebu ju kupovať. Vlastne som si ju hodila do košíka lebo bola na tieto výrobky neuveriteľná cena, necelé euro. Za skúšku to stálo za to.

 A na depiláciu sa mi vždy hodí pár voskov roll on do zásoby. Používam ich hlavne po lete. je to pohodlnejšie, po depilácií si nohy holiť nemusím aj niekoľko týždňov. Chĺpky rastú pomalšie a sú omnoho jemnejšie a vyskytujú sa stále menej. Na túto techniku som si zvykla už dávnejšie, horúci vosk sme používali ešte na praxi v škole.

No a nakoniec ešte pár prkotiniek. Papierové pilníky na nechty, lepidlo na umelé nechty, umelú špachtlu (budem ju používať asi na masky na tvár, krémiky a podobne, prípadne chcem s ňou vyskúšať nanášanie cukrovej pasty pri depilácií) a pár drevených, jednorázových špachtlý.

Tak neviem ako vy, ale ja som veľmi rada že som aj tento rok akciu nezanedbala. Som veľmi spokojná. Akciu odporúčam. Prípadne ak nie ste orientovaný na kozmetiku a tieto záležitosti, užili by ste si vôňu čajíkov, bio kávičku, špaldové palacinky, rôzne bio výrobky či dokonca krásne bonsaje. Teším sa na budúci ročník :)

Žiadne komentáre :