utorok 22. októbra 2013

Mačka roka 2013


Ahojte, ahojte, ahojte.
Dnes som chcela pôvodne vyrobiť nejaké líčenie, napísať jednu recenziu mojej novej kulmy alebo spraviť nejaký návod. No kedže som sa nedostala ani k šminkám a vlastne ani ku kulme, pripravila som si na dnes niečo iné. Niečo úplne mimo mojej hlavnej témy. 
Napíšem vám o mojej mačke roka :) ale pekne postupne.
Spoločnosť Azet.sk a Ringier Axel Springer vyhlásili totiž súťaž MAČKA ROKA, v ktorej budú samotní čitatelia rozhodovať, ktorí mačací miláčikovia sa nakoniec stanú hviezdami. Ja ako strašne veľký milovník zvierat, vlastník niekoľkých zachránených mačičiek som sa jednoducho tento rok už musela zúčastniť.
V tejto súťaži sa s mickou či kocúrikom môžete prihlásiť hneď do niekoľkých kategórií, a to: najkrajšie mačiatko, najštýlovejšia mačička, naj šibal, najväčšia mačka, naj mačací jazýček, najprítulnejšia mačička, naj kamaráti, naj mačacie kúsky a špeciálna kategória pre naj mačičku z útulku. No a keďže mi za ten čas pod rukou prešlo mnoho mačiek, rozhodla som sa prihlásiť hneď niekoľko.

NAJPRÍTULNEJŠIA MAČIČKA

Do tejto kategórie jednoznačne patrí moja Paris. Dostala meno po Paris Hilton, vďaka jej povahe. Bola nájdená ako mačiatko, veľmi chorá, bojovala o život a doslova ušla hrobárovi z lopaty. Jej príbeh je ale na dlhšie. Paris ostala u nás a dnes už je to 4 rok čo obýva našu sedačku. Miluje ľudskú spoločnosť. Najradšej si ľahne človeku na bruško a masíruje ho. Alebo si vám v noci či ráno proste ľahne do postele a pradie ako v siedmom nebi. Je to môj malý, jemný, huňatý šálik, ktorý ma rád zohrieva.

NAJKRAJŠIE MAČIATKO

O post najkrajšie mačiatko bojuje moja krásna Baby. Je to mačiatko ktoré sme pred mesiacom našli vonku na ulici. Behala vystrašene popod autami na parkovisku v najväčšej špičke. Nemohla som sa na to jednoducho pozerať. Malú sa mi zázrakom podarilo chytiť. Druhý deň sme bežali na veterinu. Mala silný zápal močových ciest, infekciu, cikala krv. Neskôr prekonala ešte sekundárnu infekciu, ktorá sa nám pridružila. Za jej tri mesiace života si už vytrpela veľa bolesti. Dnes je už zdravá, teší sa zo života, rada sa hrá a je neskutočné mojkadlo. S priateľom sme sa rozhodli, že už na trvalo ostane u nás :)

NAJ MAČACÍ JAZÝČEK

A na záver tu mám ešte tohoto fešáka. Toto malé mačiatko bolo taktiež nájdené na ulici. Presnejšie aj so sestričkou sme ich našli na pozemku v záhradkárskej oblasti, kde strašne prosili o pomoc. Malý kocúrik bol podviživený, chorý... Okamžite aj so sestričkou putoval k nám do tepla kde sa začali liečiť a zotavovať. Dostal meno Jean-Luc podľa statočného a múdreho kapitána hviezdnej lode Enterprise. Je to veľmi jemný a dobre vychovaný kocúrik, pokojnej premýšľavej povahy s prekrásnym kožuštekom oranžovo-béžovej farby. Dnes je z neho už veľký chlap :)


Hlasovať môžete každú hodinu. Ako hlasujúci tiež sútažíte o skvelú výhru - luxusné ubytovanie v hoteli AquaCity Mountain View (2 noci pre 2 osoby), ako aj voľný vstup do Aquaparku a relaxačného wellness centra. Za každý jeden hlas vám v mene mačičiek veľmi ďakujeme.
Vaša Anet :)

Žiadne komentáre :