nedeľa 20. októbra 2013

Ruže na perách


Ahojte. Dnes som opäť testovala dočasné tetovania na pery. Respektíve, jeden z motívov. Pre tento krát ružičky.
Rozhodla som sa trošku zmeniť postup pred aplikáciou. Pri prvom aplikovaní som si pery dôkladne vypeelingovala aby som sa zbavila odumretých suchých zvyškov na perách. No po aplikácií som mala neuveriteľne nepríjemný pocit, akoby som mala úplne vysušené popraskané pery. Tetovanie preto poputovalo po pol hodine z pier dole. No na druhý pokus pocit nebol taký strašný ako pri prvom. Určite je to aj o zvyku, ale keďže som minule pery zbavila mastnoty aj všetkého ostatného aby nálepka dobre prilnula, chýbala mi hydratácia. Taktiež som si pomohla pri samotnej aplikácií. Pery som si naleskovala výrazným rúžom, potom som ich dôkladne pritlačila na nálepku. To mi veľmi pomohlo pri vystihnutí tvaru nálepky pre moje pery. No a zvyšok už poznáte. Ak nie, návod si môžete prečítať tu.
No a tu už je samotný výsledok. Pery som ešte olemovala čiernou ceruzkou. Nálepka síce vytvorila úplne presné línie, mne sa to však zdalo až príliš strohé a neprirodzené.. Takto sa mi to páčilo viac.

A ešte jedna v plnej kráse :D a nepozerajte mi do nosa prosím :D

Žiadne komentáre :