nedeľa 10. novembra 2013

3P super-kulma profi (recenzia)

Ahojte, dnes vám prinášam recenziu ktorú som chcela napísať už pekne dávno, no lepšie neskoro a poriadne všetko otestovať ako byť zbrklá a potom zistiť, že píšem somariny. Dnešná recenzia nebude o kozmetika ako zvyčajne, dnes to bude o elektronike z môjho lajického babského pohľadu.
Teda, nebojte sa, nebude to až tak odveci :D nejdem vám tu vypisovať o nejakom novom spotrebiči :D recenziu venujem mojej novej kulme. Pustme sa do toho.
Viac ako pred mesiacom som si objednala túto kulmu s troma nadstavcami zo stránky super-kulma.sk . Páčila sa mi cena v pomere so sľubovanou kvalitou. Na internete som si veľmi ľahko našla rôzne videá a názory na kulmu.

3P keramická kónická kulma:
Dodáva sa s 3 výmennými hlavicami vo veľkostiach 13mm, 19mm, 25mm
V balení tepluvzdorná rukavica ZDARMA

Je vhodná na všetky typy vlasov. Nadstavovanie teploty do 200°C. Balenie profi - produkt je balený jednotlivo v sáčkoch, spolu v bielej krabici určený pre kaderníctva. Kulma sa nahreje do 20 sekúnd na rozhranie teploty 160 - 200 °C. Dĺžka výmenných trubíc je 16 cm a dĺžka kulmy 38 cm. Povrch - keramicky-tuormalínový

Na internete sa k popisu píše:
Všetky naše el. produkty používajú ionizačné technológiu, ktorá vyhladzuje štruktúru vlasov, robí vlasy oveľa lesklejšie a hebkejšie bez použitia iných produktov. Tiež používame keramické výhrevné teleso,čo robí naše produkty špičkou na svetovom trhu.
Vďaka týmto technológiám a infračervenému žiareniu naše kulmy zahrievajú vlas zvnútra a výsledkom je skrátenie času stylingu na viac ako polovicu, v porovnaní s bežnými produktmi a navyše zcelenie štruktúry vlasov, ktoré predlžuje výdrž účesu. Tým budú Vaše vlasy neuveriteľne hebké a žiarivo lesklé! 
No ale vráťme sa k mojim pocitom z kulmy. Kulma sa naozaj nahreje v priebehu niekoľkých sekúnd do požadovanej teploty. Mám dlhé a v celku husté vlasy. takže práca s kulmou bola pre mňa niekoľko hodinová záležitosť. No s touto kulmou je to omnoho jednoduchšie. Natočenie mojich vlasov trvalo vždy aspoň hodinu, podľa toho či som chcela jemné vlny alebo brčky a la ovečka. S touto kulmou to trvá asi polovicu času z toho pôvodného. Pred samotným natáčaním som nepoužívala žiadne špeciálne prípravky, vlastne som niekedy nepoužila ani lak na zafixovanie výsledku. S najhrubším nadstavcom som si vytvorila veľmi pekné jemné vlny, s najtenším brčky ako bábika. Najbližšie spravím aj nejaké videjko aj s fotkami ku každému nadstavcu.
Ako som už spomínala, dodáva sa aj s teplu vzdornou rukavicou, takže vytváranie senzačných vláskov je o to jednoduchšie. A myslím to naozaj vážne, tá kulma je pekelne horúca. Pri mojej prvej skúsenosti som rukavicu nepoužila a bola to chyba. Pri stupni 2 (160°C) som sa len jemne ošuchla o špičku kulmy, no a o hodinku už som mala na ruke obrovský pľuzgier. Popálenina sa hojila vyše mesiaca. Vlastne ešte teraz tam mám jazvu. Nič strašné ale vidieť to je.
Kulma je veľmi ľahká a dobre sa s ňou manipuluje. Po navinutí prameňu vlasov na kulmu stačí niekoľko sekúnd a vlásky sú krásne zvlnené. A výsledok len tak nespadne, mne vlasy držali dokonca aj na druhý deň. Nie na 100% ale stále som bola nadmieru spokojná.

Takže na záver, s touto kulmou som nadmieru spokojná. V cene bolo aj doručenie. Prišla mi hneď na druhý deň po vybavení objednávky kuriérom. Takže plus majú aj za rýchle vybavenie a dobrý prístup. Už som skúšala všeličo na vlasy, žekličky, kulmy, kulmofény, všetky možné značky a povrchy... a zatiaľ som bola naozaj najspokojnejšia s týmto výrobkom. Za seba môžem len odporúčať.

Dúfam že sa vám článok páčil, budem rada ak sa prihlásite na odber :) vaša Anet

Žiadne komentáre :