štvrtok 7. novembra 2013

Moschino I love love - líčenie



Ahojte :)
Dnes vám prinášam ďalšie líčenie do série Moschino. Pre tento krát to je moja asi najobľúbenejšia vôňa I Love Love. Je to letná svieža citrusová vôňa, používam ju už niekoľko rokov, ale poďme k líčeniu.


Nechala som sa mierne inšpirovať aj líčením modelky. To modré srdiečko tam proste muselo byť. Inak som použila len klasiku - make-up, púder, zvýraznila obočie a  na oči som použila podkladovú bázu od Zoeva na celé viečko. Gélovou čiernou očnou linkou od Essence som vykreslila tvar líčenia očí. Do vnútorného kútika oka na pohyblivé viečko som naniesla biely očný tieň a smerom k vonkajšiemu kútiku pridávala oranžovú. Pod obočie som naniesla biely očný tieň a pridala som k nemu ešte modrú. Na pery som použila bielu kajalovú ceruzku a taktiež ten istý odtieň modrej, plus zasa gélovú očnú linku. Všetky tiene boli z palety z ebay. Inak, líčenie mi trvalo ani nie hodinku so všetkým, aj s nafotením.

Dúfam že sa vám líčenie páčilo, budem rada ak sa pridáte k pravideľným čitateľom a prihlásite sa na odber môjho blogu :) vaša Anet.

Žiadne komentáre :