pondelok 4. novembra 2013

Moschino Funny - líčenie

Ahoj ahoj ahoooooj :D
Tak moc sa teším z toho, že som znovu našla cestu ku šminkám... Teda nie že by som sa s nimi pohádala alebo niečo... nie to určite nie... Len proste, tých strašidelných lookov už bolo asi moc, začínalo mi to liezť na mozog a viac som sa venovala kresleniu blbostí po tvári a podobne. No ale keďže je tento sviatok už za nami, rozhodla som sa vytvoriť novú sériu líčení.
Pred pár dňami som si totiž kúpila novú toaletnú vodu značky Moschino. Je to moja obľúbená značka. Zakúpila som si vôňu s názvom Funny, čo aj celkom k nej sedí. No ale nevybočujme.
Už som na nete videla všelijaké inšpirácie make-upov - poníkov, kreslených superhrdinou a superhrdinky, zvieratá (tie som použila aj ja), filmy či rozprávky a rôzne iné až úplne šialené žánre. Tak som si povedala, prečo by som sa nemohla inšpirovať aj ja... A tak tu máme prvé Moschino líčenie - Funny :)

Dúfam že sa vám článok páčil :)

Žiadne komentáre :