piatok 1. novembra 2013

Tiger, pozor je krvilačný

Ahojte :) tak, keďže som sa sem už dlhšie nedostala, musím to dnes napraviť. Dnes pridávam asi posledný halloveensky look, pre tento krát úplne komplet aj s doplnkami. Včera som totiž bola na halloweenskej párty, a keďže som si do teraz už odskúšala celkom dosť morbídne líčenia, rozhodla som sa pre iný smer.
Doma som vytiahla zo šuflíka mačacie ušká a chvost, a inšpirácia bola jasná. Musí byť z toho cica. Ale mačička a sviatky strašenia a desu nejde predsa dohromady. Okrem toho, líčenie a la mačička už mám za sebou. Takže, čo iní by som mohla byť ak nie tiger, samozrejme krvilačný... ľudožravý tiger.

A líčenie mi vydržalo celú noc takže spokojnosť. Pripájam foto aj s chvostíkom :) musím. To je prosím pekne krvilačná šelma a nie mačička, ako si poniektorý mysleli :D Inak bolo naozaj perfektne.

Žiadne komentáre :