štvrtok 14. novembra 2013

Nadstavec 25mm (super-kulma)

Ahojte
Dnes pridávam sľúbené fotky k super-kulme o ktorej som vám už písala. Pôvodný článok si môžete prečítať TU. Dnes som sa rozhodla pre najhrubší nadstavec a to 25mm. 

Takže, celková úprava mojich vláskov s touto kulmou mi zabrala asi len pol hodinku, maximálne 45 minút, už ani neviem presne. Na fotke vidieť nerozčesané aj rozčesané vlásky, to ako chcete aby výsledný look vyzeral je už na vás. Mne sa viac páčia tie rozčesané, vyzerá to viac prirodzene. A tie nerozčesané sú zasa viac uhladené s pravidelnými vlnkami. Nepoužila som žiadne prípravky pred ani po úprave vlasov. Len som vlasy poriadne prečesala. Nabudúce si dáme menší nadstavec aby ste si sami vedeli vybrať, ktorý by bol pre vás ten pravý. Ja tento najhrubší volím pri bežných dňoch. Je to rýchle a oživí to. A hlavne, výsledný efekt je naozaj prirodzený.

Dúfam že sa vám článok páčil, budem rada ak sa prihlásite na odber :) vaša Anet

Žiadne komentáre :