štvrtok 26. decembra 2013

Ježiško sa pochlapil

môj abstraktný démonický vianočný stromček
Ahojte :)
Ozývam sa vám až teraz, mala som nachystané ešte dva články o nechtíkoch ale pokazila sa mi pamäťová karta, takže som nemohla pridať nafotené fotky. Dnes druhý sviatok vianočný som sa rozhodla pridať zopár vychytávok, ktoré mi tento rok Ježiško nadelil pod vianočný stromček. Vybrala som zopár zaujímavých a hlavne takých, ktoré som veľmi chcela.


U kamošky nechal ježiško moju vytúženú čokoládu. Nemohla som ju ale nikde zohnať, už rok. Veľmi ma potešilo že si to pamätala :)

Deka s ovečkou :) strašne milý darček, v zime aj veľmi využiteľný. A ja ovečky naozaj môžem. Tento darček mi nechal Ježiško u maminky :)

Ponožky :D tie nemôžu chýbať v žiadnej vianočnej nádielke. A mačacie? Najlepšie ponožky na svete aké som kedy mala.

Alverde je jednou z mojich obľúbených kozmetických značiek. Za vianočnú edíciu som veľmi vďačná, v balení až tri krémiky s kúzelnými vianočnými vôňami.

Prírodná kozmetika, to najlepšie čo ma mohlo potešiť. Kokosový olej, včelí vosk a bambucké maslo. Všetky prípravky budú využité na výrobu domácej kozmetiky, už sa teším.

Pripája sa aj kakaové maslo, vazelína, vitamín E a podľahla som aj ružovej pleťovej vode, je skvelá.

Neodpustila som si prihodiť aj párik lakov na nechty. Ružový Astor už mám na nechtíkoch :) ten trblietkavý je od Avon. Určite ich využijem.

A samozrejme nejaké to tričko či svetrík, knížku, voňavé čajíky a podobne. Ale nebudem to tu nahadzovať všetko a rozpitvávať do posledného detailu. Najviac sa asi teším na výrobu balzamov a leskov na pery. Budem informovať aj na blogu samozrejme. Čo ste si pod stromčekom našli vy? Čo z darčekov vás najviac potešilo?
Dúfam že sa vám článok páčil, budem rada ak sa prihlásite na odber :) vaša Anet.

Žiadne komentáre :