piatok 6. decembra 2013

Moje vianočné hity

zdroj
Ahojte priatelia :)
Dnes som sa rozhodla s vami podeliť o pár vianočných kolied ktoré mi pripomínajú atmosféru Vianoc. Možno sa vám to bude zdať divné, ale klasické slovenské koledy ma nikdy nejako nebrali. Predstavovať si vlasatého Ďurindu ako vyziapuje že bude kolembať Ježiška sa mi zdá viac komické ako pekné. Toto teda naozaj nemusím. Dnes je tu už Mikuláš a tak sa nám čas vianočný naozaj rýchlo blíži :) spríjemnime si tieto chvíle oplieskanými hitmi :D


Začala by som notoricky známou piesňou od Mariah Carey. Táto pieseň mi proste vždy pripomenie vianoce, pripomína mi hlavne že tieto sviatky nie sú o materiálnych statkoch ale hlavne o duševných hodnotách. No priznajte sa, nepáči sa tento song aj vám? Mňa asi nikdy neomrzí.

Rudolf :D ten predsa musí byť. To je típek ktorého každý pozná. Hlavne podľa jeho červeného žiarivého nosa. On a jeho kamoši predsa vozia Santu.

Ďalej tu máme rolničky. Ale nie tú klasickú verziu ktorú učia už aj malé deti. Mne osobne sa viac páči táto. Stretnúť sa s jej verziou môžete aj vo filme Mean Girls, v trápnej vianočnej scéne. Práve tu ma tá pieseň asi tak zaujala a utkvela mi v pamäti :) Pridávam jej originálnu verziu.

Alebo spomínaná pasáž z filmu? Mňa vždy pobaví :D

Stará hitovica ktorú si určite pamätáte z filmu Sám doma. Dnes už má milión verzií a spieva ju neskutočné množstvo speváčiek. No toto je pre mňa proste klasika. Veď uznajte sami.

Klasika od tohoto sympatáka je tiež veľmi známa notorická pieseň, je to hit ktorý nikdy neomrzí aj keď bude mať milión rokov. Vyvoláva pocit harmónie a prímeria medzi ľuďmi.

No a nakoniec to zakončím ešte tým, ako ku nám mieri Santa. No, my síce nemáme Santu, oslavujeme trochu iné vianoce ako Američania. Ale aj tak... Je to pecka, tá pieseň sa mi páči.

Na záver ešte pripíšem že NIE ! Žiadny Wham  a ich Last Christmas nebude. Teda aspoň pre mňa nie. Je to pieseň, ktorá znie v obchodných centrách každý rok už od konca leta a mňa to neskutočne vytáča. Nemôžem dostať z hlavy slová tej blbej piesne, pretože sme sa jej text učili ešte niekedy na základke a ono sa mi to usadilo v mozgu ako taký malý hnusný votrelec. Irónia však?

Žiadne komentáre :