štvrtok 5. decembra 2013

Christmas Wishlist

Ahojte priatelia :)
Dnes som sa vrátila k téme vianoce a práve preto som si pripravila svoj vianočný zoznam želaní.  Keď sa tak zamyslím, v podstate ani nič nepotrebujem, mám všetko čo je mi treba (teda až na to že sa mi rozpadáva notebook, ale taká poslušná som nebola aby mi Ježiško doniesol nový). Nemali by ste brať tieto sviatky tak materialisticky, no aj tak všetci vieme, že tam pod stromčekom vždy bude čakať nejaký ten darček pre nás :). Aj preto si už niekoľko rokov spisujem zoznam toho, čo by sa mi zišlo alebo čo by som si veľmi priala. Je lepšie dať svojim blízkym nápovedu, aby ich darčeky neskončili niekde zapadané prachom na poličke.
1. Tento rok by sa mi naozaj zišlo pár kúskov oblečenie, hlavne teda sezónneho. Zo všetkého najviac potrebujem zimný kabát aby som nezamrzla v mínusových teplotách a neboli by od veci ani čižmičky. No nejako sa mi nepodarilo dopátrať zatiaľ k pekným kúskom za normálnu cenu. Takže na mňa ešte len niekde v obchode čakajú.
2. Druhé moje veľké prianie je kozmetika od Ryor. Pracovala som s ňou ešte v škole na praxi, no veľmi dlho som ju už v ruke nemala, priala by som si dva produkty a to masku s kyselinou hyalurónovou a krém s ovocnými kyselinami. Masku som už mala možnosť odskúšať a to niekoľko krát, krém ma zaujal v jednej recenzií a chcela by som ho vyskúšať.
3. A s kozmetikou pokračujeme, veľmi túžim po make-upe istej značky, začala som túto značku používať len nedávno ale veľmi sa mi zapáčila. Ide o Make-up Atelier Paris. Nie je to lacná záležitosť ale je veľmi kvalitná a trvácna.
4. No a k dobrému make-upu patria kvalitné kozmetické štetce a tých nie je nikdy dosť. Najviac túžim po týchto od Zoeva. Ich kozmetiku taktiež používam a som s ňou veľmi spokojná.
5. Nadcháňa ma aj táto mega ovečka z veľmi dobre známej rozprávky Shaun the sheep :) ale potešila by ma akákoľvek ovečka alebo mačička keďže to sú moje dve naj naj zvieracie závyslosti vôbec. Doslova ich zbieram, a síce na ne už nemám miesto, asi s tým nikdy neprestanem.
6. Na záver by som ešte pripísala zopár BIO vychytávok ktoré som sa rozhodla mať. Veci ako kokosový olej, mandľový olej, bambucké maslo, kakaové maslo, kozmetický včelí vosk či kozmetický vazelína mi poslúžia pri výrobe domácej kozmetiky, hlavne balzamov na pery, krémov ale neskôr sa budem orientovať aj ďalej (ak sa mi v tom bude dariť).
7. Och a ešte pripíšem že by sa mi zišla žehlička na vlasy, moja je teraz už majetkom sestry a maminky v Prievidzi, takže som už pekne dlhý čas bez žehličky.

Tak to boli moje vianočné (materiálne) priania. No najviac si prajem aby sme boli všetci zdravý, aby som si našla poriadnu robotu z ktorej budem dokázať aj vyžiť a aby sa nám všetkým začalo v živote viac dariť. Najviac by ma momentálne potešilo, ak by sa adoptovali dvaja kocúrikovia, ktorých sme prichýlili ku nám na záhradu. No sú to malý miláčikovia, nezaslúžia si prežiť vianoce v zime vonku :(

Dúfam že sa vám článok páčil a že sa vám splnia všetky vaše sny, či už tie na vianoce alebo tie životné :) a budem rada ak sa prihlásite na odber
vaša Anet

Žiadne komentáre :