streda 4. decembra 2013

Pre zdravé nechty

zdroj
Ahojte priatelia, dnes vybočím od témy Vianoce a sviatky. Dnes sa budem venovať nechtíkom.
Neviem ako vy, ale ja mám odmalička problémy s udržaním si krásne pestovaných nechtov. Mám ich priveľmi krehké a tenké, sú takmer ako papier. Vždy keď trochu podrastú, začnú sa štiepiť a lámať. Sú veľmi ohybné a tak mi ani lak nevydrží príliš dlho. Jednoducho, moje nechty sú katastrofa. Jeden čas som to riešila tak, že som nosila gélové nechty, neskôr som si lepila umelé. No toto riešenie aj tak nikdy nie je to pravé orechové. Najspokojnejšia by som bola na bežný deň s prírodnými, krásnymi, pevnými, dlhými a pekne upravenými nechtíkmi. Skúšala som už aj japonskú manikúru, čo je veľmi dobré riešenie, no tento proces nechty ešte viac stenčuje takže ani to nebola tá najvhodnejšia voľba. A tak sa už dostávame k produktu, ktorý dokázal moje nechty uspokojiť.

Tento vitamínový doplnok mi bol odporučený na moje problémové a lámavé nechty. Rozhodla som sa teda vyskúšať ho, veď čo môžem stratiť. Obsahuje kremík, biotín, selén a pabu. Denná dávka je jedna tableta/30mg. Balenie obsahuje cez 100 tabliet.

V popise sa píše:
 Kremík je minerál nevyhnutný pre pevnosť a pružnosť šliach, kože, vlasov a nechtov s protizápalovým účinkom. Má veľký podiel na tvorbe kostí a chrupaviek, podporuje ukladanie vápnika do kostí. Biotín má blahodárny vplyv na pokožku, priaznivo podporuje rast a kvalitu vlasov. Selén je stopový prvok, dôležitý antioxidant. Paba patriaca do skupiny B vitamínov priaznivo ovplyvnuje pigmentáciu a celkové zdravie pokožky.
Odporúča sa používať:
pri lámavosti nechtov a vlasov
pre blahodárne pôsobenie pri obnove a udržiavaní pružnosti a pevnosti pokožky
pri problémoch s pohybovým systémom

Ja momentálne beriem ešte železo a vitamín C. čiže dohromady tri tablety denne :D


Musím ale priznať že Kremík mi naozaj pomáha. Moje nechty pred tým ako som ho užívala vyzerali asi takto. Každý druhý zlomený alebo aspoň nalomený, nedorástli poriadne nikdy všetky na jednej ruke. Je potrebné ho užívať pravidelne a dlhodobo. Po jeho vysadení sa mi nechty zasa polámali. Pre mňa je to ozajstný pomocník čo sa nechtov týka :)

Dúfam že sa vám článok páčil, budem rada ak sa prihlásite na odber :) vaša Anet

Žiadne komentáre :