utorok 3. decembra 2013

DIY darčeková krabička

zdroj
Ahojte :)
Dnes som zasa chytila tvorivú náladu. Sadla som si teda k počítaču a prezrela nejakú inšpiráciu. Ako aj minule, aj dnes som zvolila hlavný materiál obyčajné toaletné rolky... Dajú sa skvelo zrecyklovať. Dnes som z nich vyrábala malé darčekové balenia. Dajú sa využiť napríklad na bižutériu ale aj iné drobnosti. 
Prikladám moje výtvory, použila som veľmi jemný papier :/ preto nie je povrch pekne hladký. No nabudúce už budem vedieť. Prihodila som pierka a tenkú stuhu a tradá, mini darčekové balenia sú na svete. Fantázií sa medze nekladú a tak si môžete vyrobiť krabičky aké len chcete.



Prikladám ešte fotky z internetu pre inšpiráciu (konkrétne kde som na tento nápad natrafila ja) a prihadzujem aj link na FB. Nájdete tu aj fotonávod ako na to :)




Dúfam že sa vám článok páčil, budem rada ak sa prihlásite na odber :) vaša Anet

Žiadne komentáre :