pondelok 2. decembra 2013

Catrice pusinky


Ahojte priatelia :)
Po kratšej pauze sa zasa vraciam k písaniu nových článkov. Mám ich v hlave tak strašne veľa že neviem čo skôr. Pre dnešok som si ale jednoznačne zvolila moje úlovky z výpredajov v DM od značky Catrice. Je to už celkom dobre známa značka kozmetických produktov za veľmi dostupné ceny. Raz za čas sa produkty obmieňajú a tak staršie musia svoje miestečko v stojanoch uvoľniť. Aj toto je ten prípad. Vybrané produkty sa teda dopredávajú za zvýhodnené ceny -50% a to je pre mňa jasné znamenie. Túto akciu som sa ani nechystala poskupovať (ako to robím zvyčajne) a nenáhlila som do najbližšej DM predajne. No ako sa už blíži čas sviatkov, osud ma sem zavial sám.
Prvotne som sa potešila len dvomi fixkami na pery. Po druhej návšteve som zhrabla aj trojicu rúžov na pery. A teda som veľmi rada že som tak spravila.
Fixky na prery - pre mňa vedú trvácnosťou, vydržia na perách oveľa dlhšie ako rúž, neotláčajú sa a pery sa nelepia


Rúže na pery - pre mňa vedú prekrásnymi pastelovými sýtymi farbami, ľahko sa nanášajú a krásne oživia

A tu ešte pridávam fotografie produktov aplikovaných už priamo na perách :) vyberte si ten správny pre seba ;)





Dúfam že sa vám článok páčil, budem rada ak sa prihlásite na odber :) vaša Anet

Žiadne komentáre :