piatok 22. novembra 2013

Večerné tyrkysové líčenie

Ahojte :)
Dnes som si pre vás pripravila výrazné večerné líčenie. Je tu stále čas stužkových slávností ale blíži sa aj plesová sezóna. Preto som sa rozhodla dnes pre večerné líčenie na príležitosť a niečo extravagantné si necháme na inokedy.

Večerné líčenie má byť výrazné (a ja som maximalista takže naozaj neuberám), používajú sa sýte farby, aby bolo viditeľné na diaľku a pri umelom osvetlení. Snažila som sa dostať farebne k čo najviac tyrkysovej, na záver som na spodné viečko aplikovala troška tyrkysových glitrov a nalepila husté dlhé riasy. Pery som príliš nezvýrazňovala. 
Takéto líčenie sa určite hodí na extra príležitosť, zvýrazní krásne oči a upúta.

Dúfam že sa vám článok páčil, budem rada ak sa prihlásite na odber :) vaša Anet.

Žiadne komentáre :