štvrtok 21. novembra 2013

DIY - vianočné dekorácie


Ahojte priatelia :) dnes som chytila kreatívnu náladu, a konečne som sa pustila do spracovávania nepotrebných vecí v mojej izbe. Už dlhšiu dobu som zbierala toaletné rolky so zámerom, že ich určite nejako využijem. Za ten čas sa mi ich tu nakopilo naozaj veľa. Tak som sa rozhodla, že prišiel ich pravý čas.
Keďže sa nám pomaly blížia zimné sviatky, rozhodla som sa práve pre túto tématiku. Okrem toho, myslím si že takto sa nepotrebný materiál vhodne zrecykluje.
Budeme potrebovať:
  1. rolky z toaletného papiera
  2. lepidlo
  3. nožnice
  4. farebný papier, tyl alebo organzu
  5. farebné stuhy, dekorácie, pierka a podobne na ozdobu
Fantázií sa medze nekladú. Ja som použila ako základ papier s potlačou alebo organzu, niekedy oboje naraz. Na spestrenie som pridala farebné stužky alebo pierka. Všetko je to materiál, ktorého mám doma plno. Stačí poriadne prilepiť, prípadne som si sem tam pomohla spinkami. Vznikli z toho akoby veľké farebné salónky. No a tu je už výsledok :)



Inšpiráciu som čerpala z tejto FB stránky.
Ešte neviem čo s nimi, ale asi ich niekomu venujem, keďže mne sa moc farebne nikam nehodia. Niekomu sa určite zapáčia, je to veľmi milá dekorácia.
Dúfam že sa vám článok páčil, budem rada ak sa prihlásite na odber :) vaša Anet.

Žiadne komentáre :