piatok 3. januára 2014

Diár na rok 2014

Ahojte priatelia :)
Už ste si stihli zohnať diár pre tento rok? Ja áno, a dokonca dva. Najlepšie na tom je že jeden som kúpila v roku 2013 a druhý v roku 2014.
Samozrejme že diáriky musia byť mačacie. Veľmi som sa potešila. Minulý rok som si totiž jeden mačací ulovila, no potom som zistila, že je to školský diár a bol v ňom vyznačený len školský rok. Tak som si kúpila iný, s kvietkami. Malý a ľahký, ale nie veľmi, aby som do neho vmestila všetko čo potrebujem.

Možno sa pýtate na čo mi budú dva diáre, odpoveď je jednoduchá. Na nič :D takže jeden darujem mamine. Tá má dosť často frmol, takže niekdy nevie kde jej hlava stojí a menší diár do kabelky, kde si vždy zapíše kedy má kde byť jej len prospeje. Bude to tento. Očaril ma lebo sa v ňom nachádzajú krásne fotky mačičiek.


No a kreslený mačací ostane mne. Diár nosím neustále v kabelke, nie len kvôli zaznačeniu čo kde a kedy. Hodí sa aj pre písanie rôznych drobných poznámok, ktoré som si často čarbala na zdrapy papiera a už nikdy som ich nenašla keď to bolo potrené.

PS takto mi s fotením pomáhala moja mica :D

Tak čo? Aj vy máte svoj diár vždy po ruke? 
Dúfam že sa vám článok páčil, budem rada ak sa prihlásite na odber :) vaša Anet.
Zverejnenie komentára