sobota 25. januára 2014

Veľmi rýchle raňajky -čo chladnička dala

Ahoj ahoj ahoj :D
Dnes som sa rozhodla vám sem pridať ani nie tak recept ( to sa ani nedá považovať za recept) ako skôr zaujímavosť ako ráno jedávam. keďže sa u nás na obed alebo večer poje všetko čo sa dá, ráno mi neostane nič iné ako buď sa obliecť a ísť nakúpiť, alebo zosnovať niečo z obsahu chladničky. No a ja teda nie som typ že by som bežala rýchlo do potravín, to vám poviem :D takže vždy vymýšľam rôzne kreácie :D Tak napríklad minule volské oko so šalátom a hriankami :D inak to bolo veľmi dobré, mňam. Ja mám veľmi rada šaláty.



Najradšej mám ľadový šalát pokrájaný/natrhaný nadrobno. Pridám doň zelené olivy, kukuricu, uhorku, cherry rajčinky a mozzarellu. Pokvapkám troškou olivového oleja (niekedy pridávam jogurtový dresing ale to už podľa toho na čo mám momentálne chuť) a opečiem k tomu nejaké pečivo. A super svieže a ľahké jedlo na raňajky alebo večeru je hotové. Pridávam fotku, je robená telefónom bez blesku takže fotka je dosť nekvalitná ale ide o obsah misy :) a ne o kvalitu fotky. Tu mám aj trošku špenátu.

A čo vy? Zvyknete sa stravovať zdravo alebo skôr volíte "šnicle" ? :D
Dúfam že sa vám článok páčil :) budem rada ak sa prihlásite na odber.



Žiadne komentáre :