nedeľa 26. januára 2014

Plnené pečené zemiaky s kuracinou


 Ahoj :)
Dnes pridávam zasa receptík, zasa opakujem, veľmi jednoduchý, nedá sa na ňom nič pokaziť a výsledok je chutný a zasýti.

Budeme potrebovať:
  • stredne veľké zemiaky
  • kyslú smotanu
  • jedno vajce
  • pár plátkov šunky alebo salámy
  • kuracie prsia
  • soľ a koreniny
  • kukuricu
  • olivy
  • šampiňóny
  1. Ako prvé si pripravíme zemiaky. Ja som ich šupky nezbavovala, lepšie tak držia. Nakrájame ich na tenké plátky zvislo zhora nadol tak, aby spodok zemiaku nebol prekrojený. Keďže všetci okolo mňa sú silní mäsožravci, do niektorých zemiakov som do rezov vložila koliesko salámy alebo šunky. Celý zemiak posolíme, naukladáme na plech vymastený troškou oleja.
  2. Do kyslej smotany pridáme jedno vajce, vyšľaháme zmes ktorou polejeme prichystané zemiaky tak, aby smotana nebola len na vrchnej časti ale aby aj vtiekla do narezaných zemiakov. Pečieme v trúbe cca jednu hodinu pri 200°C (podľa veľkosti zemiakov).
  3. Nakrájame si kuracie prsia na menšie kúsky. osolíme, pridáme korenie, môžme pridať aj trošku cesnaku a osmahneme na panvici. Pridáme olivy, hríby a kukuricu a chvíľu podusíme. 
  4. Potom to odfotíme a medzi tým ako sa to pridá na FB polovica jedla je fuč a všetci si len oblizujú prsty :D. Ja som na vrch ešte pridala pár lístkov mladého špenátu a mohli sme začať hodovať.




Dúfam že sa vám článok páčil :) budem rada ak sa prihlásite na odber.


Žiadne komentáre :