nedeľa 23. februára 2014

Fialové líčenie - farba roka 2014

Ahojte :)
Dnes som si pre vás pripravila jeden svieži (jarný?) look. Už dávnejšie som sa dostala k článku kde sa písalo, že farba pre tento rok je jednoznačne fialová. Tak som sa troška zamyslela a začala som premýšľať, že ja fialovú takmer vôbec nepoužívam. Tak som schytila štetce, paletku od Zoeva a hor sa do toho. Očných tieňov aj lakov na nechty v tejto farbe mám naozaj dosť. Dokonca som našla aj rúž na pery v tejto farbe, skoro už do ružova, ale ešte to nie je tá ružová :D Takže pre dnes je to čistá fialová.

ja by som sa prikláňala skôr k dennému líčeniu, aj keď pre niektoré (tie navyknuté na menej farieb) by bolo možno vhodné aj ako večerné líčenie. Ja som ešte prikombinovala bielu a trošku zemitých farieb aby to nebolo všetko na jedno kopito. 


Dúfam že sa vám článok páčil :) budem rada ak sa prihlásite na odber.


Žiadne komentáre :