sobota 22. februára 2014

Bola som obdarovaná - Color Tattoo & the Colossal mascara

Ahojte babeny :)
Dnes sa vám musím pochváliť s darčekom ktorý som dostala vlastne ešte na Valentín :) 
My vlastne Valentín ani neoslavujeme, tento rok som proste navarila tak ako každý iný bežný deň, akurát som spravila smotanovú tortu. Priateľ ma nezavalil ružami, čokoládou ani ničím romantickým, no zato som si v obchode vybrala sama darček, ktorý mi kúpil. Je to pre mňa jednoduchšie a praktickejšie.

Boli sme práve na nákupe v Tescu. Nič extra, proste bežný nákup. Zelenina, pečivo, nejaké to ovocie, možno aj maškrta.... Vymyslieť medzi tým aj čo kúpiť na zajtrajší obed. No ja sa musím vždy pristaviť pri kozmetike. Aspoň sa popozerať, keď už nič nekúpiť. V regáliku Maybelline som si všimla výpredaj. Na produkty bola myslím 30% zľava. No nedalo mi to, tak som sa tam začala obšmietať. No a môj priateľ takéto veci neznáša, tak mi nabral prakticky to, čo som držala v rukách a vzal nohy na plecia. Pôvodne som chcela mini paletku od Urban Decay (Naked Basic) a tá by ho vyšla drahšie, takže si vlastne prilepšil :D. V najbližšej dobe sa môžete tešiť na dve nové líčenie a pripravila som si už aj novú tému líčenia, to bude trošku na dlhší beh. Ale nepredbiehajme. Tu už sú moji nový krásavci.

V košíku skončili tri gélové linky Color Tattoo ktoré sa dajú použiť aj ako očný tieň a moja obľúbená maskara Colossal.



Táto farba ma jednoducho očarila. Po nanesení na oko sa dokonca trbliece. Som rada že skončila v košíku.

Fialová musí byť, vraj je to farba roku 2014, takže prečo nie? Treba líčenia trošku oživiť a rozveseliť.

Čierna je základ. Mala by byť v kozmetickej taštičke každej ženy. 

Dokonalá maskara. Ja som si ju obľúbila už v škole, od vtedy som skúšala už ďalšie, no nikdy som sa jej úplne nevzdala.

Linky aplikované na pokožke.

Takto som sa dostala k skvelej kozmetike, ako hluchý k dverám :D a môže sa začať zasa s líčením. A to hneď zajtra. Používa niekto z vás kozmetiku značky Maybelline? A áno, tak akú, respektíve aké máte skúsenosti? Ja sa priznám, že túto značku (okrem maskár a týchto troch liniek) vôbec nepoužívam a veľmi ani nevyhľadávam.

Dúfam že sa vám článok páčil, budem rada ak sa prihlásite na odber.


Žiadne komentáre :