pondelok 3. februára 2014

Hojivá bomba pre vaše vlasy

zdroj

Ahojte :)
Dnes som mala možnosť urobiť si tak trošku wellness deň a nechala som sa inšpirovať rôznymi receptami na zábaly na vlasy. Trošku z jedného receptu, tu zas trošku z druhého aby som si zábal upravila sama pre seba na mieru.

Budeme potrebovať:
  • 1žĺtok
  • 1 lyžica medu
  • 2 lyžice kokosového oleja
  • pár kvapiek citrónovej šťavy
  • pár kvapiek esenciálneho pleja 




Takže ako prvé som si do misky oddelila žĺtok 

Pridala som med a raz toľko kokosového oleja

Zmes som poriadne premiešala

Zmes som na niekoľko minút postavila na riadiator aby sa všetky zložky rozpustili

A pridala som ešte pár kvapiek citrónovej šťavy (čistej) a esenciálny olej (ja som použila namiesto klasického olejčeka skrášľujúci olej z horského ranča)

 Na záver ešte pred aplikáciou odporúčam pripraviť si vopred sáčok ktorým prekryjete vlasy (aby ste zbytočne nezašpinili uterák a aby sa zmes vsala hlave do vlasov a nie uteráka) a pridať trošku vody (aby zmes nebola príliš hustá.
 Pre lepší účinok odporúčam vlasy pred aplikovaním zábalu dôkladne umyť. Nechala som zábal pôsobiť 15 minút (môžete nechať aj viac) a potom dôkladne umyla. Vlasy sú lesklejšie, majú zdravý nádych a sú jemnejšie. Ako bonus neuveriteľne krásne voňajú. Nie sú vysušené ale ani mastné, na dotyk krásne jemné. Naozaj odporúčam takúto hĺbkovú kúru aspoň raz za čas.

Aký typ vlasov máte vy? Robievate si doma podobné homemade zázraky, alebo sa spoliehate len na kupovanú kozmetiku?
Dúfam že sa vám článok páčil :) budem rada ak sa prihlásite na odber.



Žiadne komentáre :