nedeľa 2. februára 2014

Starostlivosť o pleť - peeling a maska

Ahojte priatelia :)
Dnes by som sa s vami rada podelila o moje top dva produkty v pleťovej kozmetike. Sú to produkty ktoré nepoužívame denne, no raz či dva krát týždenne nám skrášlia deň ale i pokožku tváre. Ako už iste tušíte, je to pleťový peeling a pleťová maska.
Oba tieto prípravky používame po vyčistení pleti ale ešte pred dočistením pleťovou vodou (ktorá má za úlohu zbaviť pleti posledných zvyškov nečistôt a uzavrieť póry, aby sa do nich ďalšie nečistoty nedostali). Záleží už potom od typu vašej pleti akú masku a peeling si zvolíte, podľa toho sa aj mení interval používania.


Ja by som vám dnes rada predstavila mojich dvoch najvernejších pomocníkov, na ktorých nedám dopustiť. Je to enzýmová pleťová maska (ananás) a gélový pleťový peeling (malina). 
Neviem či poznáte kozmetiku Freeman, no u nás sa veľmi ťažko zháňa, takmer ju nezoženiete. Veľa ľudí ju objednáva až z Čiech, pretože je to kvalitná a veľmi cenovo dostupná prírodná kozmetika netestovaná na zvieratách. Veľké balenia 150ml vám vydržia niekoľko mesiacov aj pri použití dva či viac krát týždenne. Ja osobne teda na kozmetike nešetrím, a týchto muckov mám už celkom dlho, aj keď už ich domíňavam.


Takže, ako prvý sa používa peeling.

V popise sa píše - gélový pleťový peeling zjemňuje, vyhladzuje a čistí pleť. Prírodná kompozícia obohatená extraktom z malín a aloe šetrne odstraňuje odumreté bunky, čistí a sťahuje póry. Znižuje mastnotu pleti a ľahko hydratuje. Zanecháva pleť čistú, jemnú, zdravo vyzerajúcu s matným vzhľadom.
Použitie - naneste na mokrú tvár a dekolt, jemne masírujte prstami alebo hubkou po dobu jednej minúty. Potom opláchnite teplou vodou. Používajte maximálne 3x týždenne. Odporúčame pokračovať pleťovou maskou.
Moje postrehy - na tomto peelingu milujem jeho zrniečka, jasné to je predsa základ každého peelingu. Sú drobné a v celku by som povedala že ak pritlačíte tak aj poriadne drsné. Nemám rada peelingy kde sú také mikročiastočky ktoré sa pri použití rozpadnú a nič nevybrúsia alebo príliš veľké robustné ktoré sa nikam nedostanú. Jeho konzistencia umožňuje poriadne prstami kĺzať po pokožke tváre, stačí sem tam namočiť ruku pod vodu a môžete hravo pokračovať ďalej. Inak peeling veľmi sviežo vonia, žiadna umelina. Je naozaj príjemný. Horšie to už je s jeho zmytím z tváre, ide to trocha ťažšie ale nie zas tak strašne.
peeling

No a teraz nastupuje pleťová maska.

V popise sa píše - enzýmová pleťová maska pleť rozjasní, čistí a vyhladzuje. Aktívne enzýmy pomáhajú odstrániť odumreté bunky prirodzenou cestou, vyhladzujú povrch pleti a redukujú drobné linky a vrásky. Stimulujú prirodzený proces obnovy pleti. Maska prečistí pleť do hĺbky a ľahko hydratuje. Unavená pleť opäť získava svoju pevnosť, pružnosť a žiarivý vzhľad.
Použitie - po vyčistení pleti naneste na tvár a dekolt, vynechajte očné partie. Nechajte pôsobiť 10 minút. Potom zmyte teplou vodou, používajte 2-3x týždenne. Pre vyššiu účinnosť doplnte peelingom.
Moje postrehy - maska má veľmi zaujímavú konzistenciu, gélovú no skôr tuhšiu. Vôbec sa teda nerozlieva a aj preto sa veľmi dobre nanáša. Po čase sa mierne vpije do pokožky no nezasychá. Pre mňa je skvelou voľbou, dokonale vie moju pleť oživiť, skrášliť a hlavne prebrať. Cítim sa po nej akoby sa moja pleť naozaj prebrala, napila energie. Často krát aj zabudnem že ju mám, a tak milá maska pôsobí na mojej pleti aj hodinu kým ju zmyjem. Tak isto ako aj peeling, v celku zle sa zmýva z pleti dole. 

A čo vy? Používate pravideľne peeling a masku?
Dúfam že sa vám článok páčil, budem rada ak sa prihlásite na odber.


Žiadne komentáre :